Spamtråd M+S

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Nu har det regnat i fyra dagar :mad:

Om vi skaffar jetski istället för hoj så kan vi ju snart köra på gatorna och vi slipper billister som är i vägen:tummenupp

Har hört att det är populärt bland båtägare när det kommer jetski och kör runt deras segelbåtar och lägger upp svallvågor. Om vi då kommer i en svärm om ca 20 st måste ju dom bli jätteglada.:tungan
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Om vi skaffar jetski istället för hoj så kan vi ju snart köra på gatorna och vi slipper billister som är i vägen:tummenupp

Har hört att det är populärt bland båtägare när det kommer jetski och kör runt deras segelbåtar och lägger upp svallvågor. Om vi då kommer i en svärm om ca 20 st måste ju dom bli jätteglada.:tungan


Jag har hört och provat att det är bra vad-djup på en TT 350...
Det är lite halt på sina ställen nu, men det är bara skitkul hela tiden att köra!
 

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Asås
Hoj
CRF250R
Jag åkte 40mil skurslalom på småvägar i Halland igår. Så man kan ut o åka om behovet tränger på allt för hårt... :)
 

CARLA

Nu SMC:ad
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Möndal
Hoj
929
Sverige är snart klassat som träskmark eller regnskogsområde enligt EU....

Suck :( mina två veckors semester rengar bort totalt


SEMESTER.....Oh...I used to dream of having semester...

Jag får gå till jobbet 2 timmar innan jag slutar...
sen får jag jobba 3 skift på 2 olika platser dygnet runt 7 dagar i veckan, förutom helger då jag även jobbar extra med att jobba som "stand up" och dra fulingar...
Fulingarna väljer vi ut här på SP och fäster sedan ett rep i var ände på dem och drar dem sedan i dikena runt Göteborg för att städa upp allt skräp.
Som lunch får jag äta en bit av mig själv och dessutom betala förmånsvärde på det....
När jag får lön så drar de av för hyra då jag bor på jobbet och hyran är sjukt dyr då min arbetsplats är ca 115000kvm så jag blir skyldig 50 000 kr varje månad. För att komma ur den skuldfällan måste jag jobba extra som försöksperson för icke godkända mediciner på kvällarna, det har inneburit en bra extra inkomst men den räckte inte så då jobbar jag extra nätter som försöksperson på ett annat företag. Deras mediciner gick tydligen inte så bra ihop så det växte ut en extra arm men det var bra för då kan jag dricka mitt kaffe samtidigt som jag jobbar och köra hoj på semestern utan att behöva släppa styret när jag skall fingra på min gps....det är även bra om man skall ha sex på semestern för då kan man smeka båda:tuttar och :arsele samtidigt. Så trotts allt får man se positivt på det hela...
Om jag nu hade haft semester....:gnissla
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Om vi skaffar jetski istället för hoj så kan vi ju snart köra på gatorna och vi slipper billister som är i vägen:tummenupp

Har hört att det är populärt bland båtägare när det kommer jetski och kör runt deras segelbåtar och lägger upp svallvågor. Om vi då kommer i en svärm om ca 20 st måste ju dom bli jätteglada.:tungan

Jag kan väl få bygga om sexmaskinen så jag har nåt att göra på semestern :yoparty. Jag hade 4:a i träslöjd!
 

tobster

di brann aov
Gick med
26 Sep 2006
Ort
gbg
Hoj
SV1000S
Då drar man snart till andra sidan landet i en månad...hoppas alla får de gött här med....tjing all of U
 

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Ort
Gbg
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
FYYYYFAAAAAAN vilket deprimerande väder....

överhängande risk att det blir på tok för mycket o dricka ikväll:gnissla
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Vill du veta en hemlighet?


Jag har varit bannad i 3 dgr :brynad
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hela göteborgsforumet är ju fan dött utan tråden med T. Eller så kan det bero på att jag har varit borta en vecka! ;)

Roskilde var för övrigt förjefla fint. Vi klarade bara av att njuta av det fina vädret fram till igår kväll. Var hemma 04:35 imorse. Slaggade lite på dagen och nu är det lika bra att bli full igen.

Fö Hilvede!1
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Hela göteborgsforumet är ju fan dött utan tråden med T. Eller så kan det bero på att jag har varit borta en vecka! ;)

Roskilde var för övrigt förjefla fint. Vi klarade bara av att njuta av det fina vädret fram till igår kväll. Var hemma 04:35 imorse. Slaggade lite på dagen och nu är det lika bra att bli full igen.

Fö Hilvede!1

flöt tältet bort? Många som gav upp hörde jag på nyheterna :näsblod
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top