Spamtråd M+S

:banana

Det har florerat en liten ekivok historia i lokalmedia här.

Det handlar om en kvinna och hennes son med downs syndrom.

Sonen var hemma ensam medan mamman var på jobbet. Hon ringde hem för att kolla läget och som svar på frågan om vad han gjorde så blev svaret;

-JAG HAR FÅNGAT TROLLET JAG HAR FÅNGAT TROLLET!

Självklart så blev hon nyfiken vad grabben höll på med så på sin lunch tog hon kappan och gick hem. Väl hemma så visade den glade och väldigt nöjde sonen henne till garderoben och öppnade denna.

Där inne så satt en livs levande men djävlig förbannad dvärg.:mad:

Killen hade tydligen sett dvärgen från sitt fönster och fått för sig att det var ett troll. Ett troll måste man ju bara fånga så på nåt vis hade han lyckats med att rusa ikapp, packa ihop, och släpa med dvärgen hem där han stängt in den i garderoben.

Nu har dvärgen och killen pratat ut och det kommer inte bli något rättsligt efterspel.

Det var inte dålig den inte. Personer med Downs kan vara så fruktansvärt sköna och godtrogna av sig. :)

Var det någon som såg idioten ute på lindholmen idag, vid nemos?

En gammal kärring kom körandes i en bil, inget konstigt med det. Förutom att det var punka på två hjul och hon körde på fälgarna :gnissla

Massa folk gick ut i vägen å vinka men hon bara fortsatte.. Gick inte sakta heller :näsblod

Jag såg detta :D

Torsdag då...fan va gott snart e de helg igen:-)
Hoppas nästa vecka blir en bättre vecka för de som har en sämre vecka nu...

:banana

Det har florerat en liten ekivok historia i lokalmedia här.

Det handlar om en kvinna och hennes son med downs syndrom.

Sonen var hemma ensam medan mamman var på jobbet. Hon ringde hem för att kolla läget och som svar på frågan om vad han gjorde så blev svaret;

-JAG HAR FÅNGAT TROLLET JAG HAR FÅNGAT TROLLET!

Självklart så blev hon nyfiken vad grabben höll på med så på sin lunch tog hon kappan och gick hem. Väl hemma så visade den glade och väldigt nöjde sonen henne till garderoben och öppnade denna.

Där inne så satt en livs levande men djävlig förbannad dvärg.:mad:

Killen hade tydligen sett dvärgen från sitt fönster och fått för sig att det var ett troll. Ett troll måste man ju bara fånga så på nåt vis hade han lyckats med att rusa ikapp, packa ihop, och släpa med dvärgen hem där han stängt in den i garderoben.

Nu har dvärgen och killen pratat ut och det kommer inte bli något rättsligt efterspel.

Är det sant är det ju skitroligt.:D:tummenupp

Vad brukar ni svara på den klassiska frågan: Vad har du för negativa sidor?:va
Alltid lika svårt att hitta på nått dåligt om sig själv som ändå "låter bra"..!! :gnissla

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon