Spamtråd M+S

Fan vad jag inte började jobba idag...märkte jag i morse vid 6-tiden...PÅ JOBBET! :mad::huvet

För jag har en till vecka semester,
för jag har en till vecka semester,
för jag har en till vecka semester...TILL!
Fy fan va ja é gla!

Fan vad jag inte började jobba idag...märkte jag i morse vid 6-tiden...PÅ JOBBET! :mad::huvet

Fy fan va ja é gla!

Hihi hade du tagit fel på en vecka eller vadå? :tungan

Fy fan va ja é gla!

:lol
Härlig överraskning!

ååh :sjuk

Och imorgon är semestern slut också. Hoppas man gör en Pysch så kanske man har en vecka till.. :tungan

Fy fan va ja é gla!

Hehe, en arbetskamrat som gjorde samma sak fast i början av sin semester. Han blev lagom förvånad och lite bitter på måndagsmötet när chefen frågade om inte han skulle vara på semester... :D

Fy fan va ja é gla!

Tänk den som fick semester på sommaren :(

Men å andra sidan har jag ju ett grymt roligt jobb som e sommar beroende :tummenupp

:banana

En timmas arbete...jag tycker verkligen att det räcker för idag... iofs gör det ju inte så ont att jobba när vi har så underbart väder :D

Btw, nu är min hoj såld! :D

Last edited:
Igår blev jag stoppad av två tokfräscha polisor när jag körde en sväng utan skylt. Hade visserligen försökt applicera skylten på bästa möjliga manér på ryggsäcken, men den hade vritt sig och syntes inte alls.

De tutade, blinkade och gestikulerade varvid jag stannade. När de hade fått stopp på mig skrek de om det var min hoj och varför jag inte hade skylt... Det hade jag, tyckte jag och fick en eloge för mitt försök till att vara lydig.

Tummenupp till polisorna för att de satte av i fullaste kareta efter en skyltlös hoj i tron om att den var stulen. Mindre tummeupp för att de skrämde skitet ur mig. :tungan

Back