Spamtråd M+S

Bara virus. Ska slänga msnskiten nu och hitta något bättre. Lyckas fan inte rensa bort skiteviruset heller så det är lika bra :mad:

Quoten kommer inte ändras ;)

Okej, såg ditt inlägg i dator-delen. Se om du hittar nåt här;
http://www.google.se/search?hl=sv&q=remove+messenger&btnG=Google-sökning&meta=&aq=0&oq=remove+mess

Jag kommer förneka förneka förneka allt. Vad du fabricerar :3freak

Han bara virusar ner, han vägrar svara den lille lymmeln.:mad:

har du oxå samma problem med Bus-Bo? :confused:
jag känner mej förföljd...

Ja, det är då fan att man aldrig får vara ifred för bossebus! :mad:

Last edited:
Kan ju va kul för Frölunda om dom vann idag. För går dom till final blire tyvärr inga fler vinster. :blah :FU

Bara virus. Ska slänga msnskiten nu och hitta något bättre. Lyckas fan inte rensa bort skiteviruset heller så det är lika bra :mad:

Quoten kommer inte ändras ;)

Är juh bara att ändra lösenordet på din hotmail eller vad du nu har. Funkade för mig..

Förresten. Vart är det man fixar så inte alla dessa förbannade telefonförsäljare ringer hela tiden? Hade för mig det var nix.se eller nåt sånt, men det handlade ju om att sluta snusa och grejer, och så kan vi ju inte ha det. :hihi

Göttans va fint o långt kvittot blev!

Goa 82 cm. Vem kan slå det?

Bifogat

• kvitto.jpg
    kvitto.jpg
    25.7 KB · Visningar: 71
Är juh bara att ändra lösenordet på din hotmail eller vad du nu har. Funkade för mig..

Förresten. Vart är det man fixar så inte alla dessa förbannade telefonförsäljare ringer hela tiden? Hade för mig det var nix.se eller nåt sånt, men det handlade ju om att sluta snusa och grejer, och så kan vi ju inte ha det. :hihi

Testa denna sidan

http://www.nix.nu/

Köpte du varje skruv och grej för sig?:hihi

Last edited:

nix.nu :tummenupp

edit: puck två.. så går det när man laddar en tråd och inte läser direkt :gnissla

Nåja, inte jag men jag har sett det ;).
Sist jag var på ikea (tror jag? nåja, var länge sen) så var det en tjej före mig i kön som var där med, troligtvis, sina föräldrar. Verkade som att hon skulle flytta hemifrån. Kassörskan fick sluta läsa in varor för kassasystemet klarade inte fler artiklar och då hade hon inte scannat alla varor. Och som grädde på moset så hade de inte tillräckligt hög kredit på sitt kort som de försökte betala med :gnissla

Last edited:
nix.nu :tummenupp

Nåja, inte jag men jag har sett det ;).
Sist jag var på ikea (tror jag? nåja, var länge sen) så var det en tjej före mig i kön som var där med, troligtvis, sina föräldrar. Verkade som att hon skulle flytta hemifrån. Kassörskan fick sluta läsa in varor för kassasystemet klarade inte fler artiklar och då hade hon inte scannat alla varor. Och som grädde på moset så hade de inte tillräckligt hög kredit på sitt kort som de försökte betala med :gnissla

Hahaha - fan va pinsamt då.

När jag handlade detta blev det 3ggr längre kö i min kassa. Kassörskan tog lite tid på sig att blippa dom fem knökfulla vagnarna. I stort sett bara lådor i papp. Totalt nåt på 140 artiklar.

De skulle möjligtvis va Styrets kvitto på reservdelar till trajjan då. :)

HAHAHAHAHAHA

Tänkte inte på det :rofl

Fy fan vilket jävla flyt HV har då :mad:

skojjar du eller:mad:

Dom styrde ju hela matchen :tummenupp

ja dom gjorde ju det:huvet

fy fan va orättvist.

frölunda håller hårt press som fan. En tidsfråga innan nätet skulle rassla kändes det som. jomen då kontrar hv, och som grädde på moset lyckas dom fanskapen göra mål oxå. fy fan va arg jag blev. min brorsa undrade vad fan jag höll på med när jag satt å skrek i vardagsrummet.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman