Spamtråd M+S

Skapligt väder de verkar bli ti,on & to.. :)

Hmm.. känns som det är dags att åka och visa upp den där numera rätt inställda framlampan för besiktningsmannen och släcka tvåan i protokollet.

Kanske, kanske, kanske kan man köra hoj till jobbet på måndag och tisdag då (om vädret håller i sig) :)

Jag är fortfarande jävligt bitter över gårdagen, och jag håller på inget sätt med bosse i hans åsikter, Måns bidrag var ju grymt mycket mer schlager och kännsla i än CaU, Hon va ju så fruktansvärd och bönande så jag ville strypa mig! Nej fyfan.

Tror hon fick röster i just ren protest(en Lordi i repris). Ingen kan väl på fullaste allvar mena att man tycker en medelålders kvinna iförd bäbis-stövlar är något att skicka till Moskva. Våran relation med denna exemplariska stormakt kan ju ta allvarligt skada....:rolleyes:

Jävla skvallertjärring :mad:

:hihi

:såjaponken Det kan hända den bäste...

Last edited:
Blev det något?
Jag är sugen på att dra dit någon dag annars. Skulle dit i höstas men fick aldrig tummen ur.

Typ :rodnar

Btw,
Inte dags för en vår/sommar-spamtråd?
Nej, det blev inget så vi kan traska dit en annan dag och njuta av lite historia och kunskap i överflöd :)

Fantastiskt är att det kostar ynka 40 kr, och då är det en årsbiljett vi pratar om, så du får gå hur många gånger du vill... Och som om inte detta vore nog så gäller den på ytterligare 4 museer året ut :banana

Fan va gött att det är måndag! :banana

Och jag har ont i armen idag :gnissla

Nej, det blev inget så vi kan traska dit en annan dag och njuta av lite historia och kunskap i överflöd :)

Fantastiskt är att det kostar ynka 40 kr, och då är det en årsbiljett vi pratar om, så du får gå hur många gånger du vill... Och som om inte detta vore nog så gäller den på ytterligare 4 museer året ut :banana

Är det inte gratis upp till 25 också?

Oj, de va riktigt billigt det. :)
Jag och Moddan tänkte dra dit på lördag vid 11-tiden. Har du tid därikring?

ja men då var det dig jag såg på morgonen vid vågmästareplatsen i förra veckan när jag vänta på bussen :)

Kände inte igen din hoj riktigt efter att den blev svart.

Se där ja. Jo, jag kör den vägen i stort sett varje dag. Tid beroende på hur trött jag är på morgonen :)

Vad händer på museet som man missat?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...