Spamtråd M+S

Har precis skakat fram lite gratismiddag på jobbet: 1st äpple, 1st kopp varm choklad, 1st päronsplit. Kostcirkeln är sluten.

har du fått ordning på din hoj eller?
Den blev återköpt av säljaren till slut.

Just do it!
Det var dock lite för kallt utan underställ under skinnet idag... Men gött iaf :yoparty

Körde lite i textilställ, allt foder i och en t-shirt, frös inte ett dugg :tummenupp

Kom du hem utan att frysa ihjäl? :)

Gick finfint, lite kallt om benen och fötterna blev det dock.
Men vilken chickmagnet hojen är, han bara till brantingsplatsen innan två söta tjejer i astra började flörta :brynad

Idag fick även jag känna av effekterna utav finanskrisen :(

Jag hade köpt 8l Pepsi-Max tappat på petflaskor. När den underbara drycken skulle lastas i bagageluckan blev det helt plötsligt en Pepsi-Max supernova i bagageutrymmet. Snabbt identifierade jag vilken butelj det var som löpte amok och förpassade den vigoröst ut på parkeringen där den fortsatte sitt egna ilskna väsande liv.
Det är naturligtvis de nya pressade ekonomiska förhållandena i någon del av kedjan som inte längre kan leva upp till konsumenternas förväntningar på kvalité och prestanda. Det var bättre förr, ju förr desto bättre (det kommer aldrig att bli bra)

Rätt åt dig om du dricker kopie-dricka Vad kommer härnäst? cuba cola? :banana

Livet är inte rättvist om smhi:s prognos för en gångs skull skulle stämma då kommer det imorgon när jag är ledig och tänkte plocka fram min stackars hoj ur garaget, vara +1 till +3 grader och SNÖA!? sen blir det naturligtvis runt +5 på fredag igen med sol. Jävla skit :huvet

Hur var konserten igår? :)

Grym :tummenupp
Det var en del låtar jag saknade men det är ju inte så lätt att få plats med alla. Sista låten hade jag inte hört förut med den tyckte jag inte var bra, eller så var jag trött.

Graveyard var bra men Pretty whores var inga höjdare…

Livet är inte rättvist om smhi:s prognos för en gångs skull skulle stämma då kommer det imorgon när jag är ledig och tänkte plocka fram min stackars hoj ur garaget, vara +1 till +3 grader och SNÖA!? sen blir det naturligtvis runt +5 på fredag igen med sol. Jävla skit :huvet

Tänkte jag skulle skaka KTM till Stenungsund på lördag. Standard är ju annars att det är risigt väder på helgerna, så man får passa på..

Vilken kanal visar Wsbk till helgen?

Lördag 14/3 Eurosport 2
10:00 - 11:00 Superbike
Superbike: VM från Doha, Qatar Lopp 1 LIVE
11:15 - 12:00 Supersport
Supersport: VM från Doha, Qatar LIVE
13:30 - 14:30 Superbike
Superbike: VM från Doha, Qatar Lopp 2 LIVE

Söndag 15/3 Eurosport
08:30 - 09:15 Superbike
Superbike: VM från Doha, Qatar Lopp 1
09:15 - 10:00 Superbike
Superbike: VM från Doha, Qatar Lopp 2

Grym :tummenupp
Det var en del låtar jag saknade men det är ju inte så lätt att få plats med alla. Sista låten hade jag inte hört förut med den tyckte jag inte var bra, eller så var jag trött.

Graveyard var bra men Pretty whores var inga höjdare…

För lite :öl tror jag! Synd konserten låg på en onsdag annars kanske de hade gått och druckit lite mer. :crash

Fy vad jag är trött. Kommit in i nån skum dygnsrythm nu :3freak

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...