Spamtråd M+S

gaaah de här inge skoj, tur man har laptop med mobilt internet :)
Är på väg till härnösand i från uppsala, några mil norr om gävle har de tydligen varit en bilolycka med resultatet att det är helt stopp i norrgående riktning.. :( de känns som de här kommer ta tid :(

Vad ska du göra så långt norrut? Har du med snöskorna? :)

Vad är det för skit egentligen med extra skatt på trafikförsäkringen? Som om de som äger fordon inte redan plöjer ner ordentliga summor i statskassan som det är eller?

Ja det är förjevvligt fast jag har 2 fordon och jag betalar inget sånt trams :tungan

Du kan ju alltid åka kommunalt.

Vad är det för skit egentligen med extra skatt på trafikförsäkringen? Som om de som äger fordon inte redan plöjer ner ordentliga summor i statskassan som det är eller?

Klart att du måste beskatta skatten...annars får arbetarklassen det alldeles för bra! Champagne, Stureplan och brylcreme är inget raggare eller medelklassen ska ha tillgång till...

Ja det är förjevvligt fast jag har 2 fordon och jag betalar inget sånt trams :tungan

Du kan ju alltid åka kommunalt.
Jag åker kommunalt varje dag, men det blir ju bara dyrare och dyrare så snart måste jag skaffa egen transport ju. ;)
Klart att du måste beskatta skatten...annars får arbetarklassen det alldeles för bra! Champagne, Stureplan och brylcreme är inget raggare eller medelklassen ska ha tillgång till...
Jag blir arj :mad:

Vad ska du göra så långt norrut? Har du med snöskorna? :)

Mitt samvete talade om för mig att jag borde åka och hälsa på mormor och morfar eftersom de va typ 3-4 år sen jag va där sist och imorron bär de av till Östersund! :) Tusan också! Visste att de va nåt jag hade glömt, men jag har aif mössa och handskar :D

Söker 2 personer från festen igår på WCX.

Någon som vet vilka Benny Eriksson o Johanna Flod är?
Vi har hittat saker som tillhör dom.

Ring mig på 0708-833834

Söker 2 personer från festen igår på WCX.

Någon som vet vilka Benny Eriksson o Johanna Flod är?
Vi har hittat saker som tillhör dom.

Ring mig på 0708-833834

Tappade dom oxå bort förståndet?

Det kan vara HON

:rolleyes:

EDIT: Det var visst inte det numret... :död

Last edited:
Ääääntligen!! Efter 2 timmar stopp på E4an, blankis på vägen, snöyra och till sist 2 mil oplogade vägar med nästan två decimeter snö så är jag äntligen framme! :D Nu ska jag ha en öl! :D

Last edited:
Gomorron...
Då har ytterligare en härlig vecka startat:-)
Fåglarna kvittrade tidigt i morse...de e vår snart då va?
Fiffan nu får det gärna bli hojsäsong snart:-)

God Morgon Göteborg! :)

Vilken underbar dag! Idag börjar livet med Morgonprommenader och havregrynsgröt, nu jäklar ska skinnstället bli stort :hihi

Ne, dags att promenera. Tjings på er :hej

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back