Spamtråd M+S

Jo, om man bestämmer att moturs från den positiva x-axeln är att räkna som positiv så kommer det som hamnar i kvadrant tre och fyra bli negativa, eller om det bara var den fjärde som blev det kanske? Jag tror enhetscirkeln reder ut det där. ;)

Vad hände med att en cirkel är 360 grader då? Hehe.. Var fyra år sen jag senast satte min fot på chalmers lindholmen, så de flesta grekiska bokstäver, geometriska samband och härledningar har ersatts med memorerade seinfeld-repliker, jävlaranammatexter och tomrum.

Vad hände med att en cirkel är 360 grader då? Hehe.. Var fyra år sen jag senast satte min fot på chalmers lindholmen, så de flesta grekiska bokstäver, geometriska samband och härledningar har ersatts med memorerade seinfeld-repliker, jävlaranammatexter och tomrum.
Jao det stämmer att en cirkel är 360, men detta är krafter och deras riktningar så då är det som så att vi räknar positiva grader från klockan tre som är noll grader moturs till klockan secks. Tre till sex medurs är negativa. Så gör vi iaf, för så säger herr Öhl :mattias

In certain extreme situations, the law is inadequate. In order to shame its inadequacy, it is necessary to act outside the law. To pursue... natural justice. This is not vengeance. Revenge is not a valid motive, it's an emotional response. No, not vengeance. Punishment.

The Punisher :yoparty

Jao det stämmer att en cirkel är 360, men detta är krafter och deras riktningar så då är det som så att vi räknar positiva grader från klockan tre som är noll grader moturs till klockan secks. Tre till sex medurs är negativa. Så gör vi iaf, för så säger herr Öhl :mattias

Onödigt vetande?

Grillkväll hos mig, Fredag kl 18, valfritt supande.

Våga vägra hösten:tummenupp

Har infravärmare och el-element i uterummet
:) :gnissla

Jag känner inte herr Öhl men det låter vettigt. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...