Spamtråd M+S

Idag har vi vart på Ikea och handlat igen... massa grejer :) Dock inget direkt till mig... Jag fick varken den coola soptunnan med fotpedal eller hyllor att sätta förstärkaren och CD spelaren på, som jag ville ha :gnissla

Dock fick jag äran att skruva ner hörn hyllan, skruva upp densamme i annat rum, Skruva ihop en annan hylla att ställa alla böcker i ( som dessutom va fel hylla, visade det sig när vi kom hem :mad: men den fick duga mot att jag fick lacka den svart, grå som den är nu funkar inte med den kommande platt-TVn )

En Datorstol och ett paket galgar var allt som hamnade på min räkning, inte ens en sån fin data stol, en plastig "barstol" alá IKEA standard....

Imorgon ska jag fan åka till nån annan butik och köpa hyllor, för snart kastar jag ut den fula silverfärgade tv bänken som förstärkaren står på nu. Jävlar vad den är ful. :zpy:

Men hallå...han ska ju borra upp strypningen ser du la!! den sitter i oljepickupen på den modellen, minst 10 hest!! :gnissla

Vad borrar du i?

Om du tänkt borra upp cylindern så sitter den inte där :)

Japp. Borra upp oljeutblåset ska ju ge några hästar till har man hört. :) Nja, bror fick städa upp efter att gängorna hade gått till oljepluggen. Helicoil is the skit.

Känner att febern är på väg bort från kroppen, hade inga konstiga hallucinations drömmar inatt utan vanliga drömmar som tex att man kan använda en prickigkorvmacka som telefon. Glömmer man korven i bakfickan så vibbrerar den.

Den storbystade kvinnan och den blyge mannen dansade.
Plötsligt slet kvinnan fram ena bröstet och frågade - är det punktering på
den här?
Nej svarade mannen och rodnade.
Då tog hon fram andra bröstet och frågade - är det punka på denna, då?
Nej, inte vad jag kan se, svarade den rodnande mannen.
-Ta då för fan bort domkraften från mitt skrev!

:rofl

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...