Spamtråd M+S

brunch?

nån som kan rekomendera en bra restaurang som har brunch på helgerna liknande den på incontro ?

Last edited:
Nej för fan, kom inte hit! Jag bor i Sannegårdshamnen, och i natt var ungjävlarna och pilla på hojen :mad:

Knäckt styrlås, avdragen framlampa, knäckt stöd och så var pinnen som håller luftfiltret slängd på marken brevid :va

fan va stället har förfallit sen jag flyttade därifrån:mad: tar ni inte hand om mina gamla gansterhoods?:(

Nej för fan, kom inte hit! Jag bor i Sannegårdshamnen, och i natt var ungjävlarna och pilla på hojen :mad:

Knäckt styrlås, avdragen framlampa, knäckt stöd och så var pinnen som håller luftfiltret slängd på marken brevid :va

När jag bodde vid Sannegårdshamnen var där lugnt, sen flyttade jag runt och hamnade i på Såggatan Majorna, där var lugnt tills jag flyttade därifrån då blev det massa spränattentat på den gatan. Nu bor jag vid Kyrkbytorget och där är det lugnt.

Buset vågar helt enkelt inte vara där jag är. (eller har jag bara tur?)

När jag bodde vid Sannegårdshamnen var där lugnt, sen flyttade jag runt och hamnade i på Såggatan Majorna, där var lugnt tills jag flyttade därifrån då blev det massa spränattentat på den gatan. Nu bor jag vid Kyrkbytorget och där är det lugnt.

Buset vågar helt enkelt inte vara där jag är. (eller har jag bara tur?)

De vågar nog inte.
När jag bodde vid Kyrkbytorget hade jag inbrott i min lägenhet :gnissla

De vågar nog inte.
När jag bodde vid Kyrkbytorget hade jag inbrott i min lägenhet :gnissla

Bodde i en studentlägenhet på Kyrkbytorget, och hade inbrott i det gemensamma köket säkert tio gånger under de tre år jag bodde där. Luffare med kofot som rensade kylarna på mat.
Nu bor jag på eketrägatan och det känns mycket tryggare.. :näsblod

Bodde i en studentlägenhet på Kyrkbytorget, och hade inbrott i det gemensamma köket säkert tio gånger under de tre år jag bodde där. Luffare med kofot som rensade kylarna på mat.
Nu bor jag på eketrägatan och det känns mycket tryggare.. :näsblod

Du kan vara lugn.:tummenupp

Gott. Då är det inte bara min MSN som har rasat.
Var gör man av gammal motorolja? I närheten av eriksberg?

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka