Spamtråd M+S

Jag har hittat på arbetsuppgifter för att få tiden att gå. Imorgon ska jag flytta ritningar från två pärmar och sätta in i en tredje.:tummenupp

Du kan hitta på arbetsuppgifter eller nånting att göra åt mig med, jag har alldeles för mycket dötid på mitt jobb... Jag har tillgång till hela stadshuset, en bil och sen har jag lite nycklar och kort till olika ställen i kommunen. Och nästan alla har semster. Jag borde göra nånting :va

Du kan hitta på arbetsuppgifter eller nånting att göra åt mig med, jag har alldeles för mycket dötid på mitt jobb... Jag har tillgång till hela stadshuset, en bil och sen har jag lite nycklar och kort till olika ställen i kommunen. Och nästan alla har semster. Jag borde göra nånting :va

:testpilot

Jag ska prova att gå hem nu, eftersom jag är så klar jag kan vara idag!

Har du flyttat ner till Tjörn eller? Isåfall kan du börna in till Gbg imorgon så kan vi rejsa med bilen.

Har du flyttat ner till Tjörn eller? Isåfall kan du börna in till Gbg imorgon så kan vi rejsa med bilen.

Ne, jag har flyttat till Blekinge över sommaren. Jag flyttar till Tjörn sista augusti eller första september. Inte bestämt mig vilken dag jag ska åka. Fast jag kan börna med bilen ändå, fast jag tror inte folk blir så glada då :gnissla

Men jag kom på en grej. Ska jag lägga ett häftstift på kommunfullmäktiges stol?!

Vi skall ringa och be dom riva bron :mad:

Är ni sådandäringa agenter?

En rekti agent?

spy%20vs%20spy.jpg

O fyfan, Rainbow är nog den attraktion man har åkt mest på Liseberg.

För att återgå till något lite trevligare, hur går det med ditt körkorttagande?:tummenupp

Va tvungen o fixa teorin igen, men ska fixa den på fredag. Sen har ja vart o kollat på nåra hojar, kommer förmodligen klippa till nästa vecka.

O fyfan, Rainbow är nog den attraktion man har åkt mest på Liseberg.

För att återgå till något lite trevligare, hur går det med ditt körkorttagande?:tummenupp

Hmm jobbar på hotellet ikväll och några av våra gäster va med i olyckan....rätt tryckt stämning bland gothia cup människorna här ikväll...:(

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra