Spamtråd M+S

Fan :huvet Nu har nog Catia hängt sig igen Den borde inte tänka så länge för en sån liten sak… :gnissla Jag går och äter istället.

Kanske är en tjej...

Nej, de brukar ha en reservlista...så jag blev väldigt förvånad när du sa att det var fullt....

Bokningsbara platser verkade vara fullt, sen om alla kommer vet man ju först på plats.

Iom att jag jobbar nu så var det inte så lockande att ta ut semester för att "hoppas" att det skulle bli en ledig plats.

Morgondagen kan se anorlunda ut...:hållertummarna

Idag har jag haft lite att göra på förmiddagen. Har lyckats hitta två små saker som ska ritas upp, hmm om jag gör dom nu vad ska jag göra resten av veckan då? eller de andra två veckorna till semestern?

Brukar faktiskt ta hojen när jag ska göra något inne i/nära Göteborg. Slippa jävlas med köer och skräp. Dock är det jobbigt om jag måste ha med mycket verktyg...släpvagn?

jag testade vingarna idag. de funkade inte, så jag landade på mage i lerpölen som satte stop på hojen:)

Citat:
Inskickat av nmi
jag har inget att göra på jobbet!

Vem har det då? :D

Gaah är det bara jag som har så mycket att göra på jobbet att arbetsdagen inte ens räcker till??? :gnissla Och inte nog med att det är så på ett jobb, det är ta me tusan så på bägge nu! :va
Snart har man jobbat 32 effektiva timmar den här veckan! :yoparty

Gaah är det bara jag som har så mycket att göra på jobbet att arbetsdagen inte ens räcker till??? :gnissla Och inte nog med att det är så på ett jobb, det är ta me tusan så på bägge nu! :va
Snart har man jobbat 32 effektiva timmar den här veckan! :yoparty

den här veckan har man jobbat 32 effektiva minuter om ens det med att skapa testfiler!!!:näsblod

Nyheter
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey