Spamtråd höst/vinterutgåva 2009/2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Idag kom räkningen. 1000 spänn kostade det att trycka in en buckla i regionchefens bakdörr med ett yoshimura :)

Idag kom räkningen. 1000 spänn kostade det att trycka in en buckla i regionchefens bakdörr med ett yoshimura :)
:hihi

Någon som vet var jag kan få fatt på en ekskiva som ska användas på köksbänken (limmad på ett skåp) i måtten; 600 x 410 x 30mm? Är inte svinsugen på att betala fetmycket eftersom en bor i hyreslägenhet...

Någon som vet var man kan få tag i ett stetoskop?

Behöver lyssna på bilen.

blocket:
7998542799.jpg

i morse var man inte tuff... -6,5 sa temp.mätaren i bilen sedan med högsta högg med skrapan att gå loss på rutan..:gnissla

i morse var man inte tuff... -6,5 sa temp.mätaren i bilen sedan med högsta högg med skrapan att gå loss på rutan..:gnissla
Idag var det fan en fröjd att åka spårvagn.

Edit: Ingen som har koll på var man kan få fatt på ekskivor?

Edit2: Ingen som har EN golvplanka IKEA Tundra EK liggandes? Det fattas endast 40cm vid min golvläggning och jag är ju rysligt sugen på att köpa en hel låda...

Edit2: Ingen som har EN golvplanka IKEA Tundra EK liggandes? Det fattas endast 40cm vid min golvläggning och jag är ju rysligt sugen på att köpa en hel låda...

Golv säljs i kvm, så behöver du en bräda så är det bara att köpa en bräda..men detta kanske inte gäller IKEA?

Golv säljs i kvm, så behöver du en bräda så är det bara att köpa en bräda..men detta kanske inte gäller IKEA?
Jojo, I'm on that. En låda golv på IKEA (billigt FTW) innehåller 2,39m2 - 9 golvplankor, men jag behöver som sagt bara en och 188,88 spänn för ytterligare en låda är ju lite småtråkigt.

:snålänning

Edit: Tänkte dock kolla med IKEA om de har exvis "fyndlådor" eller möjlighet att snirkla ur en planka ur någon kasserad låda eller motsv.. Känns väl dock föga troligt.

Edit2: Jag har en halv låda IKEA Tundra ANTIK att byta med. :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...