Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
Kapten Blåskägg skrev:
2543442 Blev du snygg, listig och stark eller? :D

Ungefär som när han lekte artillerist på fiskeskutan, lätt marinerad av öl och gin i kombination med intag av röööödpölse... Skulle impa på passagerarna med en bamsekanon ;) Men han är la goe för de, den där gamle väglusen!

-@

Kapten Blåskägg skrev:
2543451 Vi vet Andreas, men det är helt ok om du inte känner för att diskutera erat sexliv på ett forum :D

ehm, jag säger som jag alltid gör! Jag är oskyldig, definitivt i det här fallet då jag är oskuld :fakta Sex före giftemål är som att åka HD, om inte så jäkligt nära.

Och du är bara avundsjuk! :D

-@

Last edited:
Ullis skrev:
2543325
Välkommen upp.....raring.:D

Tack tack! Fast jag hade föredragit o legat kvar i sängen :trött

d1ce skrev:
2543335 Får du upp något så splittar vi, ok? :D

-@

Icke, eftersmakerna av helgen behåller jag själv :crash

Kapten Blåskägg skrev:
2543451 Vi vet Andreas, men det är helt ok om du inte känner för att diskutera erat sexliv på ett forum :D

Tänker du föregå med gott exempel nu kapar'n ? :7peta

Last edited:
d1ce skrev:
2543453 Ungefär som när han lekte artillerist på fiskeskutan, lätt marinerad av öl och gin i kombination med intag av röööödpölse... Skulle impa på passagerarna med en bamsekanon ;) Men han är la goe för de, den där gamle väglusen!
-@

Jag tror han hade velat vara med på dessa bilder.
På den andra bilden kan man se två sjukt jävla snygga killar på varsin sida om pjäsbetjäningen :yoparty

http://www.marinen.mil.se/photo.php?id=37473&nid=12202
http://www.marinen.mil.se/photo.php?id=37476&nid=12202

Fan vad vi vi är coola Andreas, inte så konstigt att vi hänger med de snyggaste kexen :fakta

Kapten Blåskägg skrev:
2543442 Blev du snygg, listig och stark eller? :D
Prexxis
Jag har en underlig faiblesse för att bära runt på folk när jag blir slirig, gärna två åt gången. :gnissla

d1ce skrev:
2543463 Be honom inte är du snäll, det är lunch snart. :D

-@

Just därför, nån måste ju bli mätt, någon hungrig o andra fasta ;)
fast, jag är jävligt hungrig - så det får faktiskt bli lunch idag. typ.. nu. :öl

Kapten Blåskägg skrev:
2543466 Jag tror han hade velat vara med på dessa bilder.
På den andra bilden kan man se två sjukt jävla snygga killar på varsin sida om pjäsbetjäningen :yoparty

http://www.marinen.mil.se/photo.php?id=37473&nid=12202
http://www.marinen.mil.se/photo.php?id=37476&nid=12202

Fan vad vi vi är coola Andreas, inte så konstigt att vi hänger med de snyggaste kexen :fakta

Hahahahaha!! Helvete vilka män! Där har du tse shit :fakta :yoparty

Turbobusa eller bara jävligt fet whuuuilie, nu snackar vi riktiga män!! :D :fakta

-@

Last edited:
d1ce skrev:
2543447 JAsså, så du var tyngdlyftare?! Klart man blir stark av att bända omkring en sån gjutjärnhäck du kallar motorcykel! ;)

kraaaaam

-@
Visst visst, Det är alla tändkulestarterna du vet! ;)
/J

ewook skrev:
2543472 Vafalls! Besular marinen arméns områden nu också?? NU ere krig! :kulspruta :machinegu :sissy

Nej men vi ÄGER stället. Ni kan fortsätta räkna kottar och grilla mossa i skogen så tar vi hand om lite viktigare saker :fakta

d1ce skrev:
2543475 Hahahahaha!! Helvete vilka män! Där har du tse shit :fakta

Turbobusa eller bara jävligt fet whuuuilie, nu snackar vi riktiga män!! :D :fakta

-@

Exakt, JÄVLIGT hårda killar. Kexens favvosnubbar 24/7 :fakta

Last edited:
ewook skrev:
2543472 Vafalls! Besular marinen arméns områden nu också?? NU ere krig! :kulspruta :machinegu :sissy

Killen, gröngölingarna fick stå och stoppa pensionärer! Flottan glider in, alla lämnar pats, vi skjuter en helvetessalut för drottningen, vi är männen :fakta När puttarna som servade oss med sina hjälmar och fula grönkostymer gled iväg för att käka ärtsoppa avrundade vi med skumpa i berget :fakta

Det finns inget krig, vi rör oss inte med pöbeln ;) :D

-@

Kapten Blåskägg skrev:
2543480Exakt, JÄVLIGT hårda killar. Kexens favvosnubbar 24/7 :fakta

Den här forumdelen visar väl det om inte annat :rofl

-@

Last edited:
Jörgen Karlsson skrev:
2543485 Jag ser det! Värsta puddingarna jue! ;)
Osannolikt slank kapten till vänster! =)

Efter en omgång negerbollar gjord på 5KG smör och kexätartävling blir man snygg :fakta Visborg var ingen lek!

-@

d1ce skrev:
2543483 Killen, gröngölingarna fick stå och stoppa pensionärer! Flottan glider in, alla lämnar pats, vi skjuter en helvetessalut för drottningen, vi är männen :fakta När puttarna som servade oss med sina hjälmar och fula grönkostymer gled iväg för att käka ärtsoppa avrundade vi med skumpa i berget :fakta

Det finns inget krig, vi rör oss inte med pöbeln ;) :D
-@

:rofl :rofl :rofl
Just det, vi hade ju lite skogsmullar under vårat befäl också. Dög ju knappt till stoppa 84-åriga Agda från en genombrytning :D

d1ce skrev:
2543453 Ungefär som när han lekte artillerist på fiskeskutan, lätt marinerad av öl och gin i kombination med intag av röööödpölse... Skulle impa på passagerarna med en bamsekanon ;) Men han är la goe för de, den där gamle väglusen!

-@

Sex före giftemål är som att åka HD, om inte så jäkligt nära.

-@

Det var ju ni som idkade kampanj och jag som till slut gav efter, Var glad att jag lyckades motstå entimmestjatet om det förträffliga i att skjuta mot D-holms slott iaf!

Det är skönt men inte sällan dyrt menar du!

/J

Kapten Blåskägg skrev:
2543491 :rofl :rofl :rofl
Just det, vi hade ju lite skogsmullar under vårat befäl också. Dög ju knappt till stoppa 84-åriga Agda från en genombrytning :D

Nej, rullatorn såg farlig ut och kom med en jädra fart... :va Killarna med pondus fick ge vika för pensionärsföreningen!

Å andra sidan, alla ville antagligen fram till männen och känna på välsvarvade muskulösa kroppar :fakta

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back