Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
fille600 skrev:
2525259 NEj, nej inte åt det hållet!!

Det ligger mer åt Södertäljehållet. Man kör E4 någon mil tar vänster mot Tumba!

Förslag kolla ENIRO!!!

Vi har redan avklarat det missförståndet *s*

Ullis skrev:
2525177 Förbannades bananer! När man hittar en bil, ett FYND....då står den jäkeln i Tumba....där bor väl ingen :confused:

En mil härifrån..

Milla skrev:
2525221 Vi skulle ju åka till Tumba förut och kolla på bil :) Att hitta till Tumba e inte så svårt, e väl längs 73:an va? (Samma väg som vi åkte när vi va på Stockholm Open) I Tumba är det kanske värre? *s*

Ta 73:an... och du kommer att adderas i sällskapet dorisar.. :D

Last edited:
kul me ninja skrev:
2525306 Å qvinnsen har säkert åkt förbi rosenhill..mot vårsta nån gång..bara ett senkast därifrån juuu...:fakta

Jag tror inte dom hittar dit på egen hand.. ( HELT SERIÖST ) :D

Milla skrev:
2525327 Det där var en riktig jävla förolämpning!! Kanske inte mot Dorisgänget, men mot mig iaf!!! :mad:

Jag kan vara riktigt jävla förolämpande ..... iblan i alla fall..
Det är mitt manliga sätt att påkalla uppmärksamhet.. :D

Snail_shell skrev:
2525336 Jag kan vara riktigt jävla förolämpande ..... iblan i alla fall..
Det är mitt manliga sätt att påkalla uppmärksamhet.. :D

Ge dig på typer som Kawakex och AndreasNO då ist, inte oss som du väl tycker om? :krama

Valrog skrev:
2525366 Ja tillsammans med ett gäng manliga Dorisar oxå....:D :D

Hmmm..... Men dom manliga kan väl inte heta Dorisar heller.... :va
Det måste ju nästan bli Borisar, för det kan ju inte vara Snorisar heller.....för det är dom för gamla för. hahaha :tungan

Milla skrev:
2525430 Så det är en kärleksförklaring du har till Kawakex i din signatur? :blah

Ja jisses vilken tragisk människa. Snacka om att självömka sej så in i helvete. Sen tror jag de mesta e fejk. Fick inte ihop hennes historia på alla hennes inlägg i diverse trådar. Nope, en massa snack för lite uppmärksamhet.....*spy*

Milla skrev:
2525430 Så det är en kärleksförklaring du har till Kawakex i din signatur? :blah

Nej det är ingen smädning, har du aldrig råkat ut för en riktig smädning...det ska vi ändra på :D

Min signatur är mer en reflektion över ett begåvat uttalande och ett jävligt obegåvat uttalande, ja och sen har vi ju ett klarläggande från Ullis där också :hihi

Ullis skrev:
2525477 Ja jisses vilken tragisk människa. Snacka om att självömka sej så in i helvete. Sen tror jag de mesta e fejk. Fick inte ihop hennes historia på alla hennes inlägg i diverse trådar. Nope, en massa snack för lite uppmärksamhet.....*spy*

Hallå ulla..eh..ullis...va inte såå Qvinnlig nu..inget å ens notera ju...Å HUR många ggr har du fejkat då...vågar du erkänna :D :D :tuttar

Kapten Blåskägg skrev:
2525490 Nej det är ingen smädning, har du aldrig råkat ut för en riktig smädning...det ska vi ändra på :D

Min signatur är mer en reflektion över ett begåvat uttalande och ett jävligt obegåvat uttalande, ja och sen har vi ju ett klarläggande från Ullis där också :hihi

Å du har porr i din brevlåda. Sprätta upp breven nu då :tungan

kul me ninja skrev:
2525499 Hallå ulla..eh..ullis...va inte såå Qvinnlig nu..inget å ens notera ju...Å HUR många ggr har du fejkat då...vågar du erkänna :D :D :tuttar

Alldeles för många, men jag ljuger bra :)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...