Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
kul me ninja skrev:
2490922 Hmm..han kan väl inte köra så fort som 14,5 kmt...måste ha skakat rejält

Jo..såna gamla snipor rullar rätt bra också..:fakta Å så passar ju tändkuledunket bra ihop med Kaptenens varvtal:mattias

fille600 skrev:
2490912 Jag antar att han var tvungen att "hålla stumt". Annars hade han blivit stekt av dig och då är det bara att logga av sporthoj för all framtid. Tänkt att bli ihågkommen som den som blev stekt av Kapten Messkägg!:D

Har du glömt att du fick smaka käppen på Bogan???
Inte för att vill sparka på nån som redan ligger men jag har vittne på det, Emelie satt ju bakpå och vände sig om för att titta var du tog vägen efter Generatorböjen....du var bara borta kompis :D

Kapten Blåskägg skrev:
2490928 Har du glömt att du fick smaka käppen på Bogan???
Inte för att vill sparka på nån som redan ligger men jag har vittne på det, Emelie satt ju bakpå och vände sig om för att titta var du tog vägen efter Generatorböjen....du var bara borta kompis :D

Ja OM hon vågade titta bakåt kan det inte ha gått fort....Fråga Inger..HON vet...:tungan

Kapten Blåskägg skrev:
2490928 Har du glömt att du fick smaka käppen på Bogan???

Vi har ju gått igenom det där en gång förut! Jag trivdes med "utsikten",:tuttar fanns ingen anledning att peta i tvåan och glida förbi.:D

Ullis skrev:
2490966 Karra är svårslaget.....jag älskar lakrits & Marabou mjölkchoklad......*mums*

Är du här igen:va Seså, marsch i säng eller tillbaks till böckerna:mattias :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...