Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
fille600 skrev:
2490805 Det var ett jävla spammandet här!:mad: Kan ni lägga ner ett tag så jag hinner läsa ifatt:mattias :)
Ja tänk om du läste lika fort som du kör, då skulle du säkert hinna se alla skyltar också :tuttar

Shit pomfrittes, 834 bilder vart det, ska bli jäkligt kul att få höra hur få av dem som verkligen vart nått att ha oxå, haha.

Milla skrev:
2490815 Shit pomfrittes, 834 bilder vart det, ska bli jäkligt kul att få höra hur få av dem som verkligen vart nått att ha oxå, haha.
Ja det hoppas jag att det är! Kommer få leva på era bilder hela vintern nu jö :tomten

ewook skrev:
2490818 Ja det hoppas jag att det är! Kommer få leva på era bilder hela vintern nu jö :tomten

Har du fått nån ordning på rasslandet eller är det " if this bike was a horse, i'd have to shoot it" som gäller?:tuttar

Milla skrev:
2490815 Shit pomfrittes, 834 bilder vart det, ska bli jäkligt kul att få höra hur få av dem som verkligen vart nått att ha oxå, haha.
Hade det varit din kamera du fotat med så hade jag kunnat komma med en kvalificerad gissning, men nu blir det svårare :va

Valrog skrev:
2490809 Förjävligt att bli gammal va......
STANNA inne på kvällarna så hinner du med..:tungan

Är inte detta ett HOJFORUM. Man spammar såvida det inte går att köra hoj!:mattias Är det väder så kör man:arsele . Sitta inne framför datorn med en filt över knäna ska jag göra när JAG bilr gammal:)

Eller vad säger farfar?:D

scud skrev:
2490827 Hade det varit din kamera du fotat med så hade jag kunnat komma med en kvalificerad gissning, men nu blir det svårare :va

Thygod gnäller på mig för att jag fått så många bra bilder, typ 20 av 200 har han kastat hittills! Fan va kul! :yoparty Jag ska bomba er med bilder! :tungan

Valrog skrev:
2490836 Har vi inte sett förut..VAD har hänt???:va

Fan vet...Håller jag på att bli vuxen? :skrämd

kul me ninja skrev:
2490839 Lena el arb kamrat kom väl in å kolla...:arsele

Blir det nån uppslutning på LÖRDAG...?????

Lena sussar och jobbar gör jag inte förrens om 19,5 timmar...

Jag siktar på att dyka upp iaf. Får väl be Lena låsa in BiB:en på Fredag...:hihi

Last edited:
ewook skrev:
2490814 Ja tänk om du läste lika fort som du kör, då skulle du säkert hinna se alla skyltar också :tuttar

Har du någonsin varit över sju knop med "Båten":arsele

fille600 skrev:
2490840 Är inte detta ett HOJFORUM. Man spammar såvida det inte går att köra hoj!:mattias Är det väder så kör man:arsele . Sitta inne framför datorn med en filt över knäna ska jag göra när JAG bilr gammal:)

Eller vad säger farfar?:D

HURRÖ GUBBJÄVEL..DU är äldre än mig......:mad:

Milla skrev:
2490841 Thygod gnäller på mig för att jag fått så många bra bilder, typ 20 av 200 har han kastat hittills! Fan va kul! :yoparty Jag ska bomba er med bilder! :tungan
Det sura är att du nu måste springa o tjacka en sjysst kamera.. Såg nått bra pris (tror jag) på en Canon EOS 350D, 2 objektiv + batterigrepp för ca 8500kr

scud skrev:
2490855 Det sura är att du nu måste springa o tjacka en sjysst kamera.. Såg nått bra pris (tror jag) på en Canon EOS 350D, 2 objektiv + batterigrepp för ca 8500kr

Det var ett jävligt bra pris...Var såg du det?

Lord Adrian skrev:
2490844 Fan vet...Håller jag på att bli vuxen? :skrämd

Lena sussar och jobbar gör jag inte förrens om 19,5 timmar...

Jag siktar på att dyka upp iaf. Får väl be Lena låsa in BiB:en på Fredag...:hihi

Fick en syn just nu...BiBen står där och ropar...LORDEN..LORDEN...KOMOCHTAMIG...KOMOCHTAMIG

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!