Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
Kapten Blåskägg skrev:
2483206

Fröken Charlyze utövade seriös påtryckning idag men det passar inte 100 i schemat.

Vi skiter väl i ditt schema:D...bara att hänga på nu. face it...Du kommer inte att överleva smädningen som följer på att banga...:FU

Du verkar het Valrog.....sugen värre?

Själv har man precis vaknat, slog inte igen förrän 5 i morse. Ska väl ut & kolla om jag har nå luft kvar efter frullen har gjort sitt.

Förresten vill jag också ut......pm:a nummer så jag kan slå en pling om däcket e tätt :)

Ullis skrev:
2483726 Du verkar het Valrog.....sugen värre?

Själv har man precis vaknat, slog inte igen förrän 5 i morse. Ska väl ut & kolla om jag har nå luft kvar efter frullen har gjort sitt.

Förresten vill jag också ut......pm:a nummer så jag kan slå en pling om däcket e tätt :)

Valrog rullar mot Märsta om ett par minuter, sen över till södersidan...Slå han en signal.

Lord Adrian skrev:
2483744 Valrog rullar mot Märsta om ett par minuter, sen över till södersidan...Slå han en signal.

Haha, ja...nu har jag ju inget nummer till honom....det var ju det jag bad honom pm:a. Men, du kanske har & kan??

Lär inte komma ut en på ett tag, har precis vaknat....du då?

Ullis skrev:
2483748 Haha, ja...nu har jag ju inget nummer till honom....det var ju det jag bad honom pm:a. Men, du kanske har & kan??

Lär inte komma ut en på ett tag, har precis vaknat....du då?

PM på väg!

Thyg0d skrev:
2483182 Just ja... du var ju en sån där lyxlirare som hade råd med ny cykel ja...
Jo... Det borde det ju... Sen vet man ju hur firmorna brukar va med sånt när
det kostar dom pengar... Helt plötsligt blir allt slitagedelar eller så
skyller dom på att du tvärnitat och kört i en vattenpöl... :rolleyes:

Men hör med dom och börjar dom gnälla om att det inte går på garanti
så är det bara att stå på sig och riva upp himmel och jord...
Sånt är jag världsbäst på... :D
Lyx o lyx, lever ju inte direkt i lyx på något annat sätt, inte längre iaf :)
Jag får känslan av att styrlagret ska spännas, borde ju vara gjort på 100:milarn, men det kanske har satt sig ännu mer, om jag körde som en kärring de första 100? Nåja, förhoppningsvis hjälper de till utan att det kostar, värt ett försök.. Funkar inte det anlitar jag dig :tummenupp

Ullis skrev:
2483726 Ska väl ut & kolla om jag har nå luft kvar...

:va Punka igen:confused:

:yoparty Själv har jag just komme hem från Tallin och är hel nöjd med resan så även övrig familj :) :arsele

Last edited:
Eerhm - varning för dårskap... ville åka lite mer efter i lördags - Tack förresten för en väldigt trevlig tur Kapten!
Hur som helst, råkade hamna en liten bit utanför Mora kl 21 på kvälla o droppade in nu... kört lite halvslut på oljan (oljelampa ur funktion... erhm..) o har nu ett fiiiiiiiint tick, samt en koppling som inte riiiktigt vill vara med varje gång den dras in, samt bakbroms som tar lite för lite (läs i princip inget). Även fått en dusch av en jävla 08 som tyckte att jag låg för nära ... (blinkar man med helljus och viftar så att han ska flytta på sig är det väl fan självklart att jag vill köra om på RÄTT sida... :kliahuve ) Hur som helst - Välkommen hem Nursey! Btw, Uppsala har FÖR MÅNGA RÖDLJUS!

edit:
Erhm, ändrar tickandet till slamrande :confused:
Välkommen hem i förskott då! ;)

Last edited:
Aldrig mer Bogan

Har kört Bogan ett antal gånger i år och varje gång har nån dåre lagt sin på "min" sida av vägen. Gärna i kurvorna. Har varit på väg ner i diket några gånger men klarat mig precis.

Efter att ha läst trådar här och var har jag bestämt mig. Går turen till Vaxholm så går den från och med nu på stora vägen.

Nä, nu ska jag dra igång DVD´n. Har köpt alla Poirot-avsnitten i en box. Kollat klart på alla typ vid fem-blecket i morrn bitti.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!