Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
Blir det inte någe helsingborg av så är jag definitivt på ;) kan skaffa peruk o vara depå-babe isf !

Snail_shell skrev:
2470096 Å jag ska allri mer lita på en kille på Ninja med en karta på tankväskan!! :tummenupp :D

Hur kunde du överhuvudtaget få för dig att lita på honom. Man behöver inte vara raketforskare för att inse att "äldstebroder Doris" är helt opålitlig :arsele :D

Kapten Blåskägg skrev:
2470112 Vi vet det gumman, men liksom tidelag är det inte särskilt socialt accepterat :D

vet inte om Spökollarn är rätt kille att värdera andras sexuella deviationer...:D

Snail_shell skrev:
2470096 Å jag ska allri mer lita på en kille på Ninja med en karta på tankväskan!! :tummenupp :D

Äsch..ni e bara avisa för ja HAR tankväska...va gla för det förresten..det va ju där bannanerna till ollonrullaren låg å din megafon som du använde nästan hela vägen "NÄSTA AVSTIGNING ROSEHILL" o.s.v jävligt jobbit å höra faktiskt :D :D :D

kul me ninja skrev:
2470217 Kanske sitter magneter på insidan i varje kurva...hmm...men hojen har ju både plast å kolfiber..funkar det ändå ??

Gick och svänga höger iallafall....:va

Jag ÄR MEEEEEEEED! Övningstuta på lördan o rörken på söndan! Får väl snigla mig dit för egen maskin om inte snigeln vill ligga i bussfil med mig! ;)
skitsamma, hare gris nu, här ska knarkas kudde, måste ju vara fräsch för kursandet i två dagar till :tungan
fifan va skooooj!

Kapten Blåskägg skrev:
2470296 There´s nothing like phonesex :hihi

Vi diskuterade hur det skulle se ut om vi trycksatte dig, i alla hål... Vore ett fint spektakel tror jag, frågan är om din form skulle förändras eller bara vidgas? ;)

Komfort, eller hur var det?

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti