kul me ninja skrev:2464129YEES..tack för en trevlig kväll/natt...måste göras om...å tjejerna...nåja...åt minstone en..börjar ju få rutin på olje byten m.m...så nästa gång tar ja me min hoj...ventilspels justering...![]()
![]()
![]()
Det kommer att bli dyrt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kul me ninja skrev:2464129YEES..tack för en trevlig kväll/natt...måste göras om...å tjejerna...nåja...åt minstone en..börjar ju få rutin på olje byten m.m...så nästa gång tar ja me min hoj...ventilspels justering...![]()
![]()
![]()

Lord Adrian skrev:2464141Söp ni sönder lädersnigeln när vi gått? Han har inte visat sig online ännu...![]()
fille600 skrev:2464130
Jag avslutar med att citera mig själv:
"Det är bättre att den är för slak än för spänd"
fille600 skrev:2464145Det kommer att bli dyrt!![]()
![]()

userland skrev:2464162Uhh vad lågt att aväpna smädarna innan de ens har vaknat.![]()
kul me ninja skrev:2464167vafan...kan du inte glömma måmsen en ända gång..va..de e ju fulmek vi pratar om...det är HELG forfarande ..juu![]()
![]()
fille600 skrev:2464168Bättre att förekomma än att förekommas
Jorå, "måms är något som katten släpat in" det glömmer jag gärna!![]()
) köra lite hoj idag? Superhärligt väder ju!
Milla skrev:2464207Ska ni alla åka och gasa bana imorgon? Eller nån som vill, (eh..kan..) köra lite hoj idag? Superhärligt väder ju!
![]()
Ni verkar ha haft det kul iaf! Hur många smygollningar vart det?![]()
Snail_shell skrev:2464210![]()
Ögonen är öppna!!
Men fan inte mer.....
Ja!! Milla ta en tur!!
Kös söderut..
Stanna här och slång av en salt pizza till mig.
Jag betalar bra för den..![]()
Ögonen är öppna!!
Men fan inte mer.....
fille600 skrev:2464212Jag åker till Linköping om en timme för imorron blir det bana.![]()
Jotack, kul var det. Några "smygollningar" känner jag inte till![]()

Milla skrev:2464219Ha det såå jädrans kul imorgon nu, obs!!!!Två hjul i backen HELA tiden! Inga klotningar accepteras!!! OK?!!![]()
fille600 skrev:2464244Tack ! Det är uppfattat. Jag gör alltid som du säger Milla!![]()
![]()
[/QUOTE]kul me ninja skrev:hehe...ja du milla..vissa va där på festen..å vissa va bara med verkar det som..å någon e fortfarande lyckligt ovetande..å någon har inte vaknat ännu å hittat sin kamera![]()
![]()
Snail_shell skrev:2464290Är det nu jag skall springa ut i köket och kontrollera kameran??
Känner en viss oro för det..
Nursey skrev:2464298Nej nej..inte DIN kamera..men jag skulle nog ta fram lite disinfektionsmedel och bara ha i närheten..senare typ..kanske..alltså..![]()
Snail_shell skrev:2464290Är det nu jag skall springa ut i köket och kontrollera kameran??
Känner en viss oro för det..
d1ce skrev:2464300![]()
-@
Jag har riktigt ont i pallet... Och jag håller inte mig själv ansvarig för konsumtionen och dess följder![]()
-@

kanske...Nursey skrev:2464298Nej nej..inte DIN kamera..men jag skulle nog ta fram lite disinfektionsmedel och bara ha i närheten..senare typ..kanske..alltså..![]()
Ögonen är öppna!!
Men fan inte mer.....
Ja!! Milla ta en tur!!
Kös söderut..
Stanna här och slång av en salt pizza till mig.
Jag betalar bra för den..![]()

|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil