Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
Ullis skrev:
2498173 Doris!!?? Är du i maskopi med Los Fyllos nu eller??
Eller kom det bara av gammal vana kanske :rolleyes:

Å andra sidan tar det mej 5 min t&r för att köpa karra, men jag orkar inte. Sen har de inte löskarra heller för den delen :(

Doris "ss" ere bara karra å idol som lockar i kväll (för hockey suger ju)
Kommer ni ner å åker i morrn..fint väder å mysiga kompissar..:tummenupp ...jo jag skriver till Milla oxo

kul me ninja skrev:
2498227 Doris "ss" ere bara karra å idol som lockar i kväll (för hockey suger ju)
Kommer ni ner å åker i morrn..fint väder å mysiga kompissar..:tummenupp ...jo jag skriver till Milla oxo

Hurru farbror..Va sa vi om flaskan..Eller är det hala tangenter du har...:tungan

Valrog skrev:
2498220 MMMMMMMMM...*Tar den sista karran NU*.......:tungan
na na na na nan a

Snålis bjud damen på ditt små godis nu..observera att ja va seriös..inte godis som d1ce å blåskägg erbjuder..:tuttar

Valrog skrev:
2498238 Hurru farbror..Va sa vi om flaskan..Eller är det hala tangenter du har...:tungan

Irish coffe..jummmy..laddar ju för i morron vetdu

Last edited:
kul me ninja skrev:
2498241 Snålis bjud damen på ditt små godis nu..observera att ja va seriös..inte godis som d1ce å blåskägg erbjuder..:tuttar

Irish....kalas :tummenupp Jag har petat i mej en pizza för 1 timme sedan. Det måste ju har varit en baktanke i förebyggade syfte, för en "dagenefterdagenföre" dag i morrn.

Var det någon som förstod det där :va

Edit: ett förtydligande kanske är på plats.....SKÅL!

Ullis skrev:
2498277 Irish....kalas :tummenupp Jag har petat i mej en pizza för 1 timme sedan. Det måste ju har varit en baktanke i förebyggade syfte, för en "dagenefterdagenföre" dag i morrn.

Var det någon som förstod det där :va

Edit: ett förtydligande kanske är på plats.....SKÅL!

MMMM...SKÅL...Äter du bara pizza å karra..måste din avatar rumpa vara från förra året

kul me ninja skrev:
2498227 Doris "ss" ere bara karra å idol som lockar i kväll (för hockey suger ju)

Ner? Jag ska mest åka lite åt sidan, för att ta mig till U-V dårå :)

Klart Ullis med rumpan ska med?!!! *s*

På tisdag hoppas jag att alla kommer till Lunda, för då kommer Mange från Bomber magasine och gör en artikel! :yoparty

kul me ninja skrev:
2498241 Snålis bjud damen på ditt små godis nu..observera att ja va seriös..inte godis som d1ce å blåskägg erbjuder..:tuttar

Har intagit "lite" alkohol..ANNARS så hade jag åkt till Uppsala direkt och levererat lite karra...NÄ allvarligt det ÄR långt dit.
Lite Irish lät ju inte dumt....HMMMM....Inger *Ropar* ...Kan du göra en Irish åt mig.....tramp tramp*Steg i bakgrunden*....SMASK....:fatta! ....Jävlars..Fick smaka Brödkaveln.
Får nog fixa min Irish själv...*Suck*..

kul me ninja skrev:
2498318 Sorry för fel väder sträck...måste vara spriten..visste ju det var från sidan..juu

Verkar vara dags att lägga ner sprit-konsumtionen för idag om det ska bli nått hojköra för dig imorgon?! :tungan

Valrog skrev:
2498327 Jävlars..Fick smaka Brödkaveln.

Ohhh shit, har Inger gått på kurs hos Snigeln eller? :skrämd

Last edited:
Valrog skrev:
2498327 Har intagit "lite" alkohol..ANNARS så hade jag åkt till Uppsala direkt och levererat lite karra...NÄ allvarligt det ÄR långt dit.
Lite Irish lät ju inte dumt....HMMMM....Inger *Ropar* ...Kan du göra en Irish åt mig.....tramp tramp*Steg i bakgrunden*....SMASK....:fatta! ....Jävlars..Fick smaka Brödkaveln.

Du vet du att jag får både IRISH och FOTMASSAGE samtidigt som jag skriver å ser på idol...ingen kavel här inte...:D :D :D bra :tuttar ..LEEER

Milla skrev:
2498331

Ohhh shit, har Inger gått på kurs hos Snigeln eller? :skrämd

JÄVLA SNIGELJÄVEL...Va han tvungen och visa den där med massa knotter på???:va (Brödkavel asså) INGET ANNAT KNOTTRIGT:fakta

kul me ninja skrev:
2498341 Du vet du att jag får både IRISH och FOTMASSAGE samtidigt som jag skriver å ser på idol...ingen kavel här inte...:D :D :D bra :tuttar ..LEEER

Är det hunden eller som slickar tårna eller har du trimmat Petra SÅ bra......

Last edited:
Valrog skrev:
2498351 JÄVLA SNIGELJÄVEL...Va han tvungen och visa den där med massa knotter på???:va (Brödkavel asså) INGET ANNAT KNOTTRIGT:fakta

Är det hunden eller som slickar tårna eller har du trimmat Petra SÅ bra......

Yees hon e väl trimmad...både här å där..LEER

Ullis skrev:
2498277 Irish....kalas :tummenupp Jag har petat i mej en pizza för 1 timme sedan. Det måste ju har varit en baktanke i förebyggade syfte, för en "dagenefterdagenföre" dag i morrn.

Vad petade pizzabudet in då??
:ajjabajja :skrattaåt :skrattaåt

Valrog skrev:
2498327 Har intagit "lite" alkohol..ANNARS så hade jag åkt till Uppsala direkt och levererat lite karra...NÄ allvarligt det ÄR långt dit.

Så det är där brökaveln har hamnat.. :mad:
Ska ge fan i å sno saker hos andra...:fatta!

Last edited:
Valrog skrev:
2498351 JÄVLA SNIGELJÄVEL...Va han tvungen och visa den där med massa knotter på???:va (Brödkavel asså) INGET ANNAT KNOTTRIGT:fakta

Nu får du skärpa dig!!
Tror du jag springer runt å visar den knottriga för vem som helst?? :va

Snail_shell skrev:
2498437 Nu får du skärpa dig!!
Tror du jag springer runt å visar den knottriga för vem som helst?? :va

Vet man väl aldrig...När läderhuvan kommer på så kanske något annat försvinner från skallen...:tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back