Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.
Lord Adrian skrev:
2537880 Det är bara vad du tror...;)*drar upp gylfen*

du, jag har koppar så det räcker till samtliga i den här tråden - din lilla spillevink skulle få skavsår av att olla alla dom - dessutom har du inte en aaaaaaaaning om var jag befinner mig ;P

ewook skrev:
2537930 du, jag har koppar så det räcker till samtliga i den här tråden - din lilla spillevink skulle få skavsår av att olla alla dom - dessutom har du inte en aaaaaaaaning om var jag befinner mig ;P

Den lille sprätten är vid en "kopp nära dig"!:arsele :D

fille600 skrev:
2537957 Den lille sprätten är vid en "kopp nära dig"!:arsele :D

inte direkt, tyresö är inte så jävla litet ;p
sedan har jag inte sett några småhundar som denna där innehar häromkring, så i det här området bor han då inte ;P

ewook skrev:
2537978 inte direkt, tyresö är inte så jävla litet ;p
sedan har jag inte sett några småhundar som denna där innehar häromkring, så i det här området bor han då inte ;P

Å det ska du vara jeffligt glad för, Lorden sådana däringa hangarhundar "stöter man bara på en gång! Sedan är strupen klippt:fakta :D

Du har väl sett bilderna:skrämd :skrämd

fille600 skrev:
2537994 Å det ska du vara jeffligt glad för, Lorden sådana däringa hangarhundar "stöter man bara på en gång! Sedan är strupen klippt:fakta :D

Du har väl sett bilderna:skrämd :skrämd
endast för att skryta kan jag bara nämna att jag är uppväxt här i tyresö o bott här större delen av mitt liv - när jag var liten växte jag upp med en liten och snäll hund, vallhund, tysk variant. just nu har mina föräldrar en ännu mindre hund - leonberger. ;)
jag tror inte lorden vill veta vad jag anser om hans hundar förutom att dom är väldigt fina ;)

fille600 skrev:
2538050 :hördu :hördu Smäda honom, han behöver det!:D
Jag smädar bara folk online som jag känner någosånär, o lorden har för mycket av ett liv för att jag ska kunna göra det ;P DU däremot min käre fille ligger lite risigt till ;)

ewook skrev:
2538018 endast för att skryta kan jag bara nämna att jag är uppväxt här i tyresö o bott här större delen av mitt liv - när jag var liten växte jag upp med en liten och snäll hund, vallhund, tysk variant. just nu har mina föräldrar en ännu mindre hund - leonberger. ;)
jag tror inte lorden vill veta vad jag anser om hans hundar förutom att dom är väldigt fina ;)

Dom kommer sluka dig, pojkvasker....det kommer inte bli nog med bitar kvar för en DNA-identifiering. Dom är faaaaarliga:hihi

Lord Adrian skrev:
2538065 Dom kommer sluka dig, pojkvasker....det kommer inte bli nog med bitar kvar för en DNA-identifiering. Dom är faaaaarliga:hihi

Jag har uppfostrat tillräckligt många hundar för att inte lyckas bli uppäten av dom, o dina små bäver-wannabe's tar jag under lunchen o får dom till små knähundar *host*, eller, var det så att dom redan är det? :va

(för er som inte vet är min 'humor' jävligt rå ibland)

Nursey skrev:
2538135 Varför tyckte jag att det var en bra ide att titta ner i en tänd fotogenlampa alldelles just?:brinnerup
För att du inte var här och fick känna värmen som strålar ur fille, lorden och mig? =) du verkar ha överlevt upplevelsen i alla fall =)

ewook skrev:
2538140 För att du inte var här och fick känna värmen som strålar ur fille, lorden och mig? =) du verkar ha överlevt upplevelsen i alla fall =)

Jag sitter hädanefter hos er..det prasslade lite underligt i min lugg :rolleyes: ungefär på samma sätt som när mitt hår började brinna på SH biljarden:tungan och Dr Bike lappade till mig så elden slocknade hähä :gnissla

Nursey skrev:
2538135 Varför tyckte jag att det var en bra ide att titta ner i en tänd fotogenlampa alldelles just?:brinnerup

Vad har du gjort nu då, tjejen, samma frisyr som jag nudå eller...:confused:

Nursey skrev:
2538143 Jag sitter hädanefter hos er..det prasslade lite underligt i min lugg :rolleyes: ungefär på samma sätt som när mitt hår började brinna på SH biljarden:tungan och Dr Bike lappade till mig så elden slocknade hähä :gnissla

Du verkar vilja understryka på ett udda sätt att du är en het sak.. du behöver INTE elda upp något för det :arsele .
Men du... SH biljarden, vad har missat nu då? :va De enda bollarna jag trodde att SH:are pratade om var de som blir mosade mot en tank om man nitar :gnissla

ewook skrev:
2538153 Du verkar vilja understryka på ett udda sätt att du är en het sak.. du behöver INTE elda upp något för det :arsele .
Men du... SH biljarden, vad har missat nu då? :va De enda bollarna jag trodde att SH:are pratade om var de som blir mosade mot en tank om man nitar :gnissla

Jag satt o flipprade med håret farmför ett värmeljus som stog dumt till :rodnar
Det var innan din tid på SH *gammeltant:tuttar *

Nursey skrev:
2538160 Jag satt o flipprade med håret farmför ett värmeljus som stog dumt till :rodnar
Det var innan din tid på SH *gammeltant:tuttar *
Det mesta är väl innan min tid på SH, jag är ju ganska duktigt ny för säsongen :näsblod Behöver se dig mer i action dvs :D

ewook skrev:
2538174 Det mesta är väl innan min tid på SH, jag är ju ganska duktigt ny för säsongen :näsblod Behöver se dig mer i action dvs :D

Du kan välja valfri virrpannetråd jag har författat..det skiljer sig inte så mycket från verkligheten :gnissla :näsblod :P

Last edited by a moderator:
Nursey skrev:
2538206 Du kan välja valfri virrpannetråd jag har författat..det skiljer sig inte så mycket från verkligheten :gnissla :näsblod :P

Endast för att krånga till saker lite så tycker jag det är roligare o uppleva saker live än i dåtid :arsele

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back