Spamtråd för spammisarna

Möjligt att det inte är så långt... Men du vet, jag är Vilse ;) då blir det gärna väldigt långt :gnissla

Har haft vissa funderingar redan förra veckan att dyka upp och säga hej, men har inte riktigt bestämt mig ännu... Det är det där problemet med att hitta ju :näsblod

Börjar jobba runt 20 (som det ser ut nu, kan bli förskjutet en timme :död) sen tar det 2-4 timmar ca...

Möjligt att det inte är så långt... Men du vet, jag är Vilse ;) då blir det gärna väldigt långt :gnissla

Har haft vissa funderingar redan förra veckan att dyka upp och säga hej, men har inte riktigt bestämt mig ännu... Det är det där problemet med att hitta ju :näsblod

Börjar jobba runt 20 (som det ser ut nu, kan bli förskjutet en timme :död) sen tar det 2-4 timmar ca...

Glömde bort det där med den där lilla detaljen kring ditt lokalsinne. :hihi
Om visningen börjar 2000 och tar ca fyra timmar kan jag förstå om du inte är så sugen på att komma. Jag kommer nog redan sova vid det laget iaf. Sen om jag gör det hemma eller på Interpool kan vi endast sia om.

Om visningen börjar 2000 och tar ca fyra timmar kan jag förstå om du inte är så sugen på att komma. Jag kommer nog redan sova vid det laget iaf. Sen om jag gör det hemma eller på Interpool kan vi endast sia om.
Snor nog föräldrarnas gps, så har någon en adress om var ni kommer hålla hus så kanske kanske kanske jag dyker upp ;)
Men det förutsätter att jag börjar jobba 20, och är färdig på 2-2.5 timme eller så.. Annars pallar jag inte :näsblod

Du snappade upp ett och annat, så du vet hur du ska festa loss nästa gång? :D

Absolut :tummenupp

Var det Rock'n'Roll med utkastade TV-apparater från balkongen (om du nu har en sådan) eller riktigt så vilt gick det inte till? :)

Hade dom orkat lyfta den så hade den nog åkt ut genom rutan utan att den blev öppnad först

Inget att be om ursäkt för. Antar du helt enkelt inte riktigt hunnit landa på fötterna efter partyt. :hihi

Får väl skylla på det

Ojojoj, verkar verkligen som att du behöver de där två veckorna. :såjaponken

ja och OJOJOJ vad jag ska sitta o spamma dessa två veckorna :elaktskratt

Edit: Med vänsterhanden:näsblod

Last edited:

Tror du ja

nypa? du menar ett kar med salt. ;) :D

:rofl:rofl:rofl

Last edited:

Du ville ju så gärna komma på hennes fest. Anledningen till att du vill ekomma på festen var ju helt klart för att du ville träffa lilla Vilse. :D

Jo jag har förstått det.

Bah!

nypa? du menar ett kar med salt. ;) :D

Nu ska vi inte överdriva alltför mycket Money. Så mycket skit kommer det väl inte från mina fingrar. Eller!? :va

Haha, jag kan se framför mig hur han sitter och ler lite pillemariskt för sig själv när han försöker starta intriger på SH.com och TPL-forumet framförallt. :näsblod

Om inte annat fick jag ett stort smajl i nyllet när jag läste detta. :D

ja och OJOJOJ vad jag ska sitta o spamma dessa två veckorna :elaktskratt

Edit: Med vänsterhanden:näsblod

Det låter ju jättebra. Se nu bara till att jag är på jobbet de veckorna. Vill ju inte att du ska behöva sitta här och spamma helt i din ensamhet. :brynad

Öh, varför inte!? :va
I bästa fall har jag varit på andra sidan landet och gjort klart med ett fordonsinförskaffande. Detta kär innebära att jag kommer vara mycket trött redan vid 21.38 vilket i sig kommer innebära att jag antingen kommer vara stört otrevlig eller helt enkelt sova i ett hörn. Blyg kommer jag vara hur som helst. :arsele

Kortfattad!? :näsblod
Jag började läsa lite på den men tröttnade ganska snart. Får nog ta tag i det igen någongång. Verkar som att du hade en helt ok semester.

Tröttnade du efter första eller andra stycket? ;)

Den var mer än helt ok och jag lever på den än då tankarna ofta går tillbaka till semestern...

Hmmm verkar som att Spamtråden håller på att dö ut...
Tur att Sir Spamalot kämpar för dess överlevnad. Undrar hur lång tid det tar innan sideline börjar spamma med sig själv...:D

Tröttnade du efter första eller andra stycket? ;)

Den var mer än helt ok och jag lever på den än då tankarna ofta går tillbaka till semestern...

Andra eller tredje tror jag. Tittade på de fina bilder iaf, särskilt de på de underbara Porschesarna (!?).

Hmmm verkar som att Spamtråden håller på att dö ut...
Tur att Sir Spamalot kämpar för dess överlevnad. Undrar hur lång tid det tar innan sideline börjar spamma med sig själv...:D

Det har jag nog i vissa fall redan gjort, är jag rädd för. :död

Jag är övertygad om att han har minst ett nick till som han skriver med när ingen annan svarar honom :hihi

Den tanken har faktiskt slagit mig mer än en gång. Har dock blivit förbjuden att göra så hemifrån. Tösabiten är rädd att jag skulle spendera ännu mer tid här. Detta kan iofs mycket väl stämma. :näsblod

:tummenupp:tummenupp Där har vi det!!! Att jag inte tänkte på det...:)

Vilket skulle då mitt andra nick vara...

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back