Kanske det, men Kriminalvården ger ett halvårs betald utbildning. 15 högskolepoäng bl.a.
Det e som man brukar säga: Hur man än vänder sig har man röven bak.![]()
Det låter ju förvisso bra!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske det, men Kriminalvården ger ett halvårs betald utbildning. 15 högskolepoäng bl.a.
Det e som man brukar säga: Hur man än vänder sig har man röven bak.![]()

Det låter ju förvisso bra!Men vad ska du då plugga och kommer du ha nytta av dessa 15 högskolepoäng i ett fortsatt arbetsliv som teamledare i tillverkningsindustrin?
![]()
Blev inget av det.Gick som jag nämnde igår ganska tidigt från jobbet. Fortsatte med tåget till Lund. Tog en fika och var sen och tittade på bilar. Sedan blev det IKEA och ett besök hos _Mia_.

Fy vad dött det var här idag.
Är det någon som vill/kan tipsa om en schyst bil jag skulle kunna köpa. Inte för dyr, inte för gammal, lagom stor, lagom stark motor och inte alltför gräsligt ful.![]()
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!1
Jag fick lägenheten!!!!!!

Tack.
Nu gäller det bara att komma på vad för färg man ska ha i sitt nya sovrum.
Knallrosa vägg känns inte riktigt som min grej.
tack.
hehe. det e sant, får ju betala en slant för den också såklart.

Twinnen e roligast att gasa med, vilket klipp i den på hala skitvägar, hjulspinn i flera kilometer![]()

Kanske till och med hoppa av och gåendes leda den genom de värsta hårnålskurvorna.![]()

Fy vad dött det var här idag.
Är det någon som vill/kan tipsa om en schyst bil jag skulle kunna köpa. Inte för dyr, inte för gammal, lagom stor, lagom stark motor och inte alltför gräsligt ful.![]()

Knallrosa känns inte riktigt som min grej.

Twin is da shit, litertwinnar är elaka mot ovarsam husse, hjulspinn och bakhjul i en skön symbios.Uäk! Var och halkade runt på söderåsen idag. Jag tycker inte den är så särskillt kul när det släpper. Men håller med att twin roules
![]()

Och det vågar du skriva på TPL tråd
Har du kvar den färgen i sovrummet kommer du deffinitivt få ragg iaf![]()
Jo det e ju sant. Men jag vill gärna behålla den lilla psykiska hälsan jag har kvar.
Gillaru ente råsa 
VaddåGillaru ente råsa
![]()
Hallå alla!!!!
Behöver lite tips på sidor med lite inspiration för hemmet, Tänkte mest på olika färg och tapet tips.
Nån som vet?????
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!1
Jag fick lägenheten!!!!!!

Ska som sagt se ifall jag kan ordna ett foto på min pärla som är till salu.![]()
Vad har du för budget???
Ska det vara ny bil eller några år gammal?
denna kanske kan vara nått.
http://www.maserati.com/maserati/en/en/index/models/GranCabrio.html
Lillbruschan ska nog kolla på en sån här imorron. Går bra och är inte för jävla ful.
http://www.blocket.se/malmo/Audi_S3_svensksald_24072939.htm?ca=23_11&w=2
http://www.blocket.se/stockholm/Mazda_323f_1_8_DOCH_med_rost_24741304.htm?ca=23_3&w=3
hahahahahaha här är nått för dig spam
Nästan så man skulle ha in denna på dagens blocket
"Finns det någon som gillar att svetsa? Den ser ut som fan men det är ren och skär körglädje och den går som ett skållat troll."![]()
Det hade inte suttit helt fel som andrabil. <200', gärna <150' för då kanske jag får råd med en banhoj också. Inte för gammalt, om vi säger som så.
Vet inte varför men jag fick känslan av att denna bara e så dig.
http://www.blocket.se/kristianstad/Mini_Cooper_1_6_24774787.htm?ca=23_8&w=1
http://www.blocket.se/malmo/Golf_GTI_180HK_ABT_spoilerpaket_24773721.htm?ca=23_8&w=1

Sorry, haft fullt upp hela dagen...
Fick stopp i avloppet i lördags em (1.5 timme innan folk började dyka upp här, liiiiite panik). Tack och lov var det bara avloppet till badkaret, men det gjorde ju ändå att jag fick "duscha" i vasken....
Gubben kom och fixade det idag, men lyckades självfallet ta sönder upphängningen för badkarssidan... Så numera har jag träklossar i mitt badrum
www.artreflections.se/badrum.jpg
Sen skulle jag ta tag i mitt jäkla stadsnät. Beställde det i onsdags, det fungerade i 1.5 dygn, sen har det varit dött.
Efter någon timmes olika försök idag med hjälp av supporten kom de fram till att där inte var något fel från deras sida, utan felanmälan är skickad vidare till Landskrona...![]()
Jag tror inte Gud tyckt om mig denna helgen av någon anledning![]()

Nu sitter jag och försöker plugga, det går väl inget vidare det heller![]()
Faktiskt inte. Men jag önskar jag gjort det. Hade behövts efter denna helgenEller hur. Du har legat och sovit fram till nu.

PRECIS vad jag sa när jag blev lite mobbad.....Har hört att det där med träklossar är senaste modet.
Starta eget; "Bil och Mc tjuveri AB" tror jag faktiskt hade fungerat alldeles utmärkt!Inte mycket som fungerar i Landskrona.
JaÄr du förvånad!?![]()
Precis vad jag gjorde. Spelade lite nintendo iställetBara till att lägga ned.
Faktiskt inte. Men jag önskar jag gjort det. Hade behövts efter denna helgen![]()
Starta eget; "Bil och Mc tjuveri AB" tror jag faktiskt hade fungerat alldeles utmärkt!![]()

Precis vad jag gjorde. Spelade lite nintendo istället![]()
Mycket lyckad till och medMao var festen lyckad även fast vi inte kom iväg. Jag känner mig lättad, väldigt lättad.![]()
Nintendo is da Shit!Det är rätta takterna det.![]()

|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem