Spamtråd för spammisarna

det är väl bara att hålla blivande traditionen vid liv, kommer alltid nytt folk som tycker det är roligt att snacka massa strunt. :tummenupp

Ja det är lite tomt och innehållslöst nu när Sir Spam inte är här längre - även om innehållet inte innehöll så mycket meningsfullhet så är det ju lite trevligare att gör absolut inget meningsfullt alls tillsammans med någon. Sideline var ju ändå rätt duktig på att fylla tråden med innehållslöshet. :tungan
Det är ju alltid kul att snacka strunt. Tur vi har dig Vaselek som gräver fram en helt annan sorts meninglöshet:krama och visar lixom en helt ny nivå av innehållslöshet för mig. :D

... män hörni 32 seidår fullda au apsålyt ignentäng äu ju änte so dålikt?!

Jo det är ju visserligen sant.
Fan sitter här o kan knappt stänga min mun, fick en smäll på käken när jag tränade för en time sen. Nu sitter man o funderar på om man borde kolla upp det eller inte.

vad tränar du? Boxning eller?

Last edited:
Ja det är lite tomt och innehållslöst nu när Sir Spam inte är här längre - även om innehållet inte innehöll så mycket meningsfullhet så är det ju lite trevligare att gör absolut inget meningsfullt alls tillsammans med någon. Sideline var ju ändå rätt duktig på att fylla tråden med innehållslöshet. :tungan
Det är ju alltid kul att snacka strunt. Tur vi har dig Vaselek som gräver fram en helt annan sorts meninglöshet:krama och visar lixom en helt ny nivå av innehållslöshet för mig. :D

vad tränar du? Boxning eller?

Thaiboxning.

Var har herr Sideline blivit av då?

Va fan vet du om det då? Står du o kollar mitt garage varje timme eller?:brinnerup Jag körde så sent som i går och dagen innan dess - Körde förra helgen men jag lägger inte ut varje tur jag gör sörrö. :arsele på dig själv

Ja haha Jag har ju tom vittnen:D
Så finns dert mjukisar som tar bilen:tungan

Ja ska du med imorgon då blir nog en kort vända bara?

spermligan har upplösts, dom har hittat annat att befläcka. :tummenupp

Eller hur! Ibland behöver även nollor en paus. :näsblod

Lite tråkigt tycker jag. va rätt kul o komma in här o läsa om massa helt obetydliga saker.
men men, nothing lasts forever.

Snart vännen, snart!

det är väl bara att hålla blivande traditionen vid liv, kommer alltid nytt folk som tycker det är roligt att snacka massa strunt. :tummenupp

Lite det som var tanken. Måste låta några andra få en möjlighet att få in någonting också.

Jo det är ju visserligen sant.
Fan sitter här o kan knappt stänga min mun, fick en smäll på käken när jag tränade för en time sen. Nu sitter man o funderar på om man borde kolla upp det eller inte.

Hmm, herr doktorn säger: Ge den en smäll från andra sidan också. :huvet

I'm back! :arsele

Var har herr Sideline blivit av då?

Ibland är även en mästerspammare lite trött på datorer.

Ja, vad tror du att han gör?:D

Gasar järnet med feta tysken.

haha ligger han på hålet o filar eller?

No comments!

Tror du det? Han träffade ju tjej för ett litet tag sen ju.

Va, vem har jag träffat!? Tell me. :banana

Ja det där jävla mörkret är ju ett gissel. Har bara mörkt visir:mad:

En ficklampa innanför visiret fixar biffen.

aj då:va Köra med öppet visir? Det är ju inte så mycket insekter just nu iaf

Stenskott!

Eller hur! Ibland behöver även nollor en paus. :näsblod

Snart vännen, snart!

Lite det som var tanken. Måste låta några andra få en möjlighet att få in någonting också.

Hmm, herr doktorn säger: Ge den en smäll från andra sidan också. :huvet

I'm back! :arsele

Ibland är även en mästerspammare lite trött på datorer.

Gasar järnet med feta tysken.

No comments!

Va, vem har jag träffat!? Tell me. :banana

En ficklampa innanför visiret fixar biffen.

Stenskott!

:hihi Det blev ju hel hel uppsatts. Välkommen tbax:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back