Spamtråd för spammisarna

40 minuter kvar av fredagsjobb, så jävla najs. :) Idag har jag fått riktigt bra feedback av min chef och han e tydligen väldigt nöjd med min insats. Roligt att får höra sånt när man bara varit anställd i knappt 4 veckor. :)

Ang trekampen så kan det tyvärr mina små vänner bli så att det blir inställt. Har inte lyckats få tid till att boka något och vi ska jobba lördagen. Sen ska vi ha after-work med massa sprit och dans någonstans i malmö. Har redan avbokat en after-work och vill inte gärna tacka nej till detta. Trekampen kan vi ta en annan gång istället. :tummenupp

Hoppas inte ni blir allt för ledsna?! :krama

40 minuter kvar av fredagsjobb, så jävla najs. :) Idag har jag fått riktigt bra feedback av min chef och han e tydligen väldigt nöjd med min insats. Roligt att får höra sånt när man bara varit anställd i knappt 4 veckor. :)

Kul! :)

Ang trekampen så kan det tyvärr mina små vänner bli så att det blir inställt. Har inte lyckats få tid till att boka något och vi ska jobba lördagen. Sen ska vi ha after-work med massa sprit och dans någonstans i malmö. Har redan avbokat en after-work och vill inte gärna tacka nej till detta. Trekampen kan vi ta en annan gång istället. :tummenupp

Mindre kul. :( :gråta

edit:
Jag skulle faktiskt bli väldigt ledsen om det inte blir av.

Sånt är alltid trevligt :tummenupp

Jooo, det blir vi :(

Fast vi får väl hitta på något annat. Någon som är sugen på biljard kanske??
Eller nåt annat skojsigt :)

Okej, men är det någon som har lite tid över och som möjligtvis kan ringa och kolla om dom har tid? Ni kan ju faktiskt fortfarande genomföra det fast utan mig då! :D Vi kan ju allihopa mötas upp någonstans, Micke har ju avslutning för alla banåkare på bögens (fagans). Efter deras middag kommer dom säkerligen gå vidare till Harrys el nåt annat ställe. Hade varit kul om alla kunde samlas ihop när alla avklarat sina grejer. Eller vad tycker ni?

Okej, men är det någon som har lite tid över och som möjligtvis kan ringa och kolla om dom har tid? Ni kan ju faktiskt fortfarande genomföra det fast utan mig då! :D Vi kan ju allihopa mötas upp någonstans, Micke har ju avslutning för alla banåkare på bögens (fagans). Efter deras middag kommer dom säkerligen gå vidare till Harrys el nåt annat ställe. Hade varit kul om alla kunde samlas ihop när alla avklarat sina grejer. Eller vad tycker ni?

VAAAA :skrämd Hur ska vi klara det.

Det skulle kanske kunna vara någonting. Om det nu inte vore för att jag är så kass på biljard. :mad:

Vem f*n är inte det. Så länge man träffar trevliga SH:are och har skoj så kan det kvitta :)

Vad säger alla i spammistråden. Ska vi (någon) fixa trekampen eller vi kör något annat. Kan ju inte ha en tom helg :gnissla

Fredagsskoj!!

En man tog sin hustru till en lantbruksutställning en eftermiddag.
De gick till tjurarna och tittade när en bonde kom fram till dem och sa:

- Denna tjur parade sig 50 gånger förra året.

- Ååååhhh, svarade frun och tittade menande på maken.

Nästa tjur hade parat sig 60 gånger förra året och frun utbrast:

- Oj oj oj , det är ju 5 gånger i månaden, den skulle du lära dig av.

Nu surade maken till ordentligt, men sa ingenting.
Nästa tjur hade parat sig 365 gånger enligt bonden, och frun blev helt stirrig och skrek:

- Aahhh, den tjuren borde du lära av! Då sa maken, som nu var alldeles röd i plytet, till frun:

- Fråga tjuren om han måste sätta på samma KOSSA varje dag

En man tog sin hustru till en lantbruksutställning en eftermiddag.
De gick till tjurarna och tittade när en bonde kom fram till dem och sa:

- Denna tjur parade sig 50 gånger förra året.

- Ååååhhh, svarade frun och tittade menande på maken.

Nästa tjur hade parat sig 60 gånger förra året och frun utbrast:

- Oj oj oj , det är ju 5 gånger i månaden, den skulle du lära dig av.

Nu surade maken till ordentligt, men sa ingenting.
Nästa tjur hade parat sig 365 gånger enligt bonden, och frun blev helt stirrig och skrek:

- Aahhh, den tjuren borde du lära av! Då sa maken, som nu var alldeles röd i plytet, till frun:

- Fråga tjuren om han måste sätta på samma KOSSA varje dag

Hahahahaha :tummenupp

Gött med lite humor innan man ska hem. Men nu är det FREEEEEEEDAG :yoparty:yoparty

Eller jaa. Det har det varit hela dagen men nu ska snart denna grabb hem :tummenupp

Äh! Va Fan!!!

VAAAA :skrämd Hur ska vi klara det.

Vem f*n är inte det. Så länge man träffar trevliga SH:are och har skoj så kan det kvitta :)

Vad säger alla i spammistråden. Ska vi (någon) fixa trekampen eller vi kör något annat. Kan ju inte ha en tom helg :gnissla

Biljard mat alkohol?

JAG FICK JOBBET!!! Woho! :banana:banana:tuttar:trixie

Stort Grattis:banana:fyllisar

Som ni säkert fattar så funkar uppkopplingen nu. Det måste varit nått annat fel i förrgår för allt funkar som vanligt:va

Last edited:
Precis. Sämre kan man väl ha det :)

Ska kanske lägga ett inlägg om det i rätt tråd? Vet inte hur många som är här och läser.

Enligt listan är vi 18 st som är uppskivna på trekamp. Var spelar man biljard då? Är det på samma ställe? Äta och dricka kan man förmodligen göra där oxå, eller?
Det är nog en bra ide att skapa nu tråd om detta ... Fixar du Dede?:)

Enligt listan är vi 18 st som är uppskivna på trekamp. Var spelar man biljard då? Är det på samma ställe? Äta och dricka kan man förmodligen göra där oxå, eller?
Det är nog en bra ide att skapa nu tråd om detta ... Fixar du Dede?:)

Snackar vi biljard så brukar jag hamna på Interpool. Har många bord, dart o lite till samt givetvis mat & bar :tummenupp

Men jag hör i den andra tråden vad folk vill så får vi se.
Ska försöka rodda detta så det blir något av det nu när Moneypenny övergav oss :mad:

:7peta på Money

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back