Spamtråd för spammisarna

Ett par små tips på vägen.
Fönstrena putsas enklast genom att spola vatten på dem. Allra enklast är att invänta regnet.
Barnet/barnen sättes enklast fast i ett litet koppel på altanen eller på balkongen. Finnes ingen altan eller balkong fungerar en garderob lika bra.

Har hört att TV:n är en bra plats att sätta barnen framför. :D

Fönsterputs är överskattat. Vill man se ut är det bara att öppna dem. ;)

Ett par små tips på vägen.
Fönstrena putsas enklast genom att spola vatten på dem. Allra enklast är att invänta regnet.
Barnet/barnen sättes enklast fast i ett litet koppel på altanen eller på balkongen. Finnes ingen altan eller balkong fungerar en garderob lika bra.

Regnet funkar dåligt. har väntat på att någon ska putsa min rutor i över ett år nu men det händer lxom inget.
På balkongen kan hon riva ner saker och så vill jag inte störa grannarna - hon kommer ju förmodligen föra oväsen. Jag har funderar på skåpen annars på badhuset. Visserligen måste man betala inträde men om man låser in henne i ett skåp där så kan hon inte fördärva nått. bara att komma dit och lösa ut henne dagen efter.:näsblod

Har hört att TV:n är en bra plats att sätta barnen framför. :D

Fönsterputs är överskattat. Vill man se ut är det bara att öppna dem. ;)

Du har visst svar på allt:tummenupp

Någon som vet var dom har ett stort utbud av crosshjälmar, olika fabrikat då? Ute efter Oneal, Fox, Tho och möjligtvis No Fear. Har liten skalle och svårt att hitta något som passar. Funderar på att köpa barnstorlek. :näsblod

Du oxå
Jag har oxå litet huvud. (inga dumma komentarer nu tack)
kan bli problem ibland när man ska hjälm bla

Last edited:
Det gick riktigt bra! Men man ska inte ropa hej... men det känns som om jag har halva inne...om man kan uttrycka sig så haha! Jag får besked i slutet av veckan eller på måndag så cross your fingers and toes!

20 st har blivit intervjuade så man ska ju trotts allt ha en realistisk bild av det att det kan ju gå åt skogen oxå men man måste hoppas :)

Är väl inget du behöver be om ursäkt för. :fyllisar

Bara drog mig till minnes vilket detektivarbete du försökte dig på efter bowlingkvällen, vem som gått hem med vem. :hihi

Jahaja Man kan ju nästan förledas att tro att vissa somliga som inte har något eget liv:näsblod

Jo, jag fick lägga en hel del tid på att undvika att svara på alla dina frågor. ;)

Smakligt julbord! :)

Vadnu? Har du nått att dölja? Vad har jag missat:brinnerup

Det gick riktigt bra! Men man ska inte ropa hej... men det känns som om jag har halva inne...om man kan uttrycka sig så haha! Jag får besked i slutet av veckan eller på måndag så cross your fingers and toes!

20 st har blivit intervjuade så man ska ju trotts allt ha en realistisk bild av det att det kan ju gå åt skogen oxå men man måste hoppas :)

Jobbet blir säkert ditt - om inte så är det their loss. Jag håller tummarna:)

Last edited:
Jo, jag fick lägga en hel del tid på att undvika att svara på alla dina frågor. ;)

Stackars lille konsulten. :såjaponken

Smakligt julbord! :)

Tackar. Det danska julbordet är kanske inte det godaste jag ätit men det fungerar. Gratis mat är sällan fel. :D

Det kommer nog gå fint ska du se. Bara se på Money. Till och med hon lyckades ju få ett nytt jobb. :hihi :arsele

Jahaja Man kan ju nästan förledas att tro att vissa somliga som inte har något eget liv:näsblod

Vad syftar du på här egentligen!? :va

Egentligen har han inget att dölja då alla redan vet vem han gick hem med. :D

Last edited:
Vad syftar du på här egentligen!? :va

Egentligen har han inget att dölja då alla redan vet vem han gick hem med. :D

Ja, jag syftar på dig eftersom du tydligen vem som går hem med vem.:tungan "Alla" vet inte - jag vet inte för jag har inte lagt mig i den saken. Har fullt upp att hålla reda på mig själv och mina förehavanden. Men så är det väl så att vissa är mer nyfikan på andras liv andra.:arsele

Ja, jag syftar på dig eftersom du tydligen vem som går hem med vem.:tungan "Alla" vet inte - jag vet inte för jag har inte lagt mig i den saken. Har fullt upp att hålla reda på mig själv och mina förehavanden. Men så är det väl så att vissa är mer nyfikan på andras liv andra.:arsele

Jag är nyfiken, så är det bara. Jag vet iaf vem jag inte gick hem med. Sen vet jag också vilka jag gick hem med. :yoparty :pussa

Nejdå, jag har inget att dölja vad gäller bowlingkvällen. Vad du däremot missat lär vi nog aldrig få reda på då sideline inte lyckades så bra i sitt detektivarbete. :hihi

Tackar. Det danska julbordet är kanske inte det godaste jag ätit men det fungerar. Gratis mat är sällan fel. :D

Det mest spännande julbordet jag ätit har varit isländskt julbord - en hel del haj i olika tappning - och har även ätit polskt julbord - som bestod till 98,5% av olika korvar - men - av gammal vana? - så föredrar jag det svenska!

Det danska julbordet består väl av 98,5% öl. :hihi

Last edited:
Nejdå, jag har inget att dölja vad gäller bowlingkvällen. Vad du däremot missat lär vi nog aldrig få reda på då sideline inte lyckades så bra i sitt detektivarbete. :hihi

Njae, riktigt så var det väl inte. Det var trots allt din uppgift att rita upp en matris över relationerna som skapades/raserades den kvällen. Jag vet några iaf. Är dock övertygad om att jag missat en del.

Det mest spännande julbordet jag ätit har varit isländskt julbord - en hel del haj i olika tappning - och har även ätit polskt julbord - som bestod till 98,5% av olika korvar - men - av gammal vana? - så föredrar jag det svenska!

Fisk är sällan fel. Korv är även det väldigt trevligt. Det svenska julbordet är riktigt bra. Dock saknas en riktigt viktig sak på de flesta svenska julbord. Nämligen Karelsk gryta. Den har vi på vårat julbord som är en suverän mix av det svenska och det finska. :2cool

Det danska julbordet består väl av 98,5% öl. :hihi

Faktiskt inte så hemskt mycket öl. Siffran 95,8% skulle nog bättre passa in på fläsk av olika slag. :zpy

Njae, riktigt så var det väl inte. Det var trots allt din uppgift att rita upp en matris över relationerna som skapades/raserades den kvällen. Jag vet några iaf. Är dock övertygad om att jag missat en del.

Jag vet inga och känner inte att jag missat något. ;) Att rita ett relationsdiagram i MS Paint var sagt med ironi, men du högg direkt på det. :D

Fisk är sällan fel. Korv är även det väldigt trevligt. Det svenska julbordet är riktigt bra. Dock saknas en riktigt viktig sak på de flesta svenska julbord. Nämligen Karelsk gryta. Den har vi på vårat julbord som är en suverän mix av det svenska och det finska. :2cool

Är Karelska grytor gjorda i gjutjärn? Var köper man en sådan? Medföljer lock? Ska den bara stå på bordet och se fin ut, eller ska man typ plantera en blomma i den? :confused:

Faktiskt inte så hemskt mycket öl. Siffran 95,8% skulle nog bättre passa in på fläsk av olika slag. :zpy

De är i alla fall inne på rätt spår. Till väl saltat fläsk av olika slag går det åt mycket öl. :hihi

Dataeländesproblemet har tagit ett steg i rätt riktning. Kom ut på nätet med min dator här på jobbet. Ska låna en kabel och kolla om min är trasig där hemma.

Så hur gick det då? :confused:

Last edited:
Jag vet inga och känner inte att jag missat något. ;) Att rita ett relationsdiagram i MS Paint var sagt med ironi, men du högg direkt på det. :D

Som sagt hade det varit riktigt kul att se. :näsblod

Är Karelska grytor gjorda i gjutjärn? Var köper man en sådan? Medföljer lock? Ska den bara stå på bordet och se fin ut, eller ska man typ plantera en blomma i den? :confused:

Hahahahaaahaaa! Nämen så rolig man kan vara då. Det fattar du väl att det är en maträtt. :dummer Fast, sen att den tillagas i en gjutjärnsgryta är en helt annan tingest.

De är i alla fall inne på rätt spår. Till väl saltat fläsk av olika slag går det åt mycket öl. :hihi

Öh, eller inte! :arsele

nejdå, jag har inget att dölja vad gäller bowlingkvällen. Vad du däremot missat lär vi nog aldrig få reda på då sideline inte lyckades så bra i sitt detektivarbete. :hihi

:D :tungan

Så hur gick det då? :confused:

Ja alltså :galen
Jag hade så mycket att hålla reda på igår tydligen så jag glömde dator kvar på jobbet.
Jag ska ta med den hem nu på lunchen för att se om jag kan får komma ut på nätet. Ni lär bli varse :)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back