Spamtråd för spammisarna

Vet inte de som jobbar med it här vill jag inte fråga om privatdatorn. Dom kommer nog int hjälpa mig är jag rädd. Nja jag får väl leva utan internet resen av livet. Fatta va handikappad jag kände mig igår. Gick och la mig i vredesmod kl 9 och grät mig tillsömns :hihi Nåja kanske inte men det kändes faktiskt lite tufft

Är de normalt funtade så hjälper de dig, trots det är din privata dator. Köp en liten kaka till dem så bör det inte vara några problem. De flesta IT-nördar tvekar inte en sekund att få hjälpa en dam i nöd som har datorproblem. Det är ju ungefär den enda gången de får interagera med en tjej. :D

Bäst att fråga. Man vet ju aldrig. :)

Last edited:
Är de normalt funtade så hjälper de dig, trots det är din privata dator. Köp en liten kaka till dem så bör det inte vara några problem. De flesta IT-nördar tvekar inte en sekund att få hjälpa en dam i nöd som har datorproblem. Det är ju ungefär den enda gången de får interagera med en tjej. :D

Ungefär min tanke också.

Ville bara få in ett till inlägg. :huvet

Ni känner inte våra gamla stofiler här hör jag
Vet inte riktigt vad du menar Palle

Vad är det som händer!?
Jag hinner äta lunch och hålla mig borta i över en timme. Ni lyckas ändå inte fylla tråden med onödigt vetande. Nästan så att jag blir lite ledsen.

Hmmmm... Någon som kan hjälpa lilla mig!?:va

Såg för någon dag sedan ett inlägg där någon lagt upp en bild på Nalle Puh och hans vänner där de mobbar stackars Nasse...? Kan inte hitta detta inläget och ja, jag ska väl erkänna att jag inte letat allt för hårt. Men skulle gärna vilja få tag på den bilden och ge den till min kära syster som faktiskt lider av SVININFLUENSAN. :brinnerup

Denna tråden är ju klart mest populär så tänkte det var smartast att lägga ut frågan här:D

Såg för någon dag sedan ett inlägg där någon lagt upp en bild på Nalle Puh och hans vänner där de mobbar stackars Nasse...? Kan inte hitta detta inläget och ja, jag ska väl erkänna att jag inte letat allt för hårt. Men skulle gärna vilja få tag på den bilden och ge den till min kära syster som faktiskt lider av SVININFLUENSAN. :brinnerup

Denna tråden är ju klart mest populär så tänkte det var smartast att lägga ut frågan här:D

Minns inte var de var, men jag sparade faktiskt ner dem för att skicka vidare till min syster och någon annan som gillar Nalle Puh. :)

Bifogat

• Puh.jpg
    Puh.jpg
    84.5 KB · Visningar: 43
  • svininfluensan_nalle_puh.jpg
    svininfluensan_nalle_puh.jpg
    65.9 KB · Visningar: 40

Är inte det lite väl elakt mot din syster!?

Minns inte var de var, men jag sparade faktiskt ner dem för att skicka vidare till min syster och någon annan som gillar Nalle Puh. :)

Räddaren i nöden glider fram på sin röda sporttourer. :tummenupp

Vad är det som händer!?
Jag hinner äta lunch och hålla mig borta i över en timme. Ni lyckas ändå inte fylla tråden med onödigt vetande. Nästan så att jag blir lite ledsen.

e här nu:hej
Blir så glad när du säger att du har saknat mig:tungan
Dataeländesproblemet har tagit ett steg i rätt riktning. Kom ut på nätet med min dator här på jobbet. Ska låna en kabel och kolla om min är trasig där hemma. Snälla rara Palle är inte bara en utmärkt gynekolog. Han är tydligen en klippa på datorer oxå:D

...och sen hade dom service på nån server eller nått så vi på kontoret var utan internet här i en timme eller så :panik
det är väl bra för dig Sir Spam, så du kan få lite försprång.:arsele

Tack Palle!!!:) You made my day!!!:Bugar

Han hjälper tydligen till lite här och var idag.
Har du vägaran förbi, Palle, så behöver jag putsa förnstrena här hemma och så hade jag behövt barnvakt ikväll oxå:tungan

Last edited:
e här nu:hej
Blir så glad när du säger att du har saknat mig:tungan
Dataeländesproblemet har tagit ett steg i rätt riktning. Kom ut på nätet med min dator här på jobbet. Ska låna en kabel och kolla om min är trasig där hemma. Snälla rara Palle är inte bara en utmärkt gynekolog. Han är tydligen en klippa på datorer oxå:D

...och sen hade dom service på nån server eller nått så vi på kontoret var utan internet här i en timme eller så :panik
det är väl bra för dig Sir Spam, så du kan få lite försprång.:arsele

Nu ska vi inte gå så hemskans långt. Det är inte det att jag saknat just dig, personligen. Mer det att jag helt enkelt ville ha någon att spamma med. :krama

Tack Palle!!!:) You made my day!!!:Bugar

Det var inte mycket som behövdes för att göra din dag perfekt. :hihi

Han hjälper tydligen till lite här och var idag.
Har du vägaran förbi, Palle, så behöver jag putsa förnstrena här hemma och så hade jag behövt barnvakt ikväll oxå:tungan

Nja, jag är bara duktig på två saker, datorer och... så gäller det fönsterputsning och barnpassning får du nog anlita någon annan. :brinnerup

Nu ska vi inte gå så hemskans långt. Det är inte det att jag saknat just dig, personligen. Mer det att jag helt enkelt ville ha någon att spamma med. :krama

Taskig du är :gråter

Det var inte mycket som behövdes för att göra din dag perfekt. :hihi

Nja, jag är bara duktig på två saker, datorer och... så gäller det fönsterputsning och barnpassning får du nog anlita någon annan. :brinnerup

Datorer och...vadå?
Det måste vara att göra folk på gott humör, tror jag:)

Last edited:

Ett par små tips på vägen.
Fönstrena putsas enklast genom att spola vatten på dem. Allra enklast är att invänta regnet.
Barnet/barnen sättes enklast fast i ett litet koppel på altanen eller på balkongen. Finnes ingen altan eller balkong fungerar en garderob lika bra.

Någon som vet var dom har ett stort utbud av crosshjälmar, olika fabrikat då? Ute efter Oneal, Fox, Tho och möjligtvis No Fear. Har liten skalle och svårt att hitta något som passar. Funderar på att köpa barnstorlek. :näsblod

Taskig du är :gråter

Nej, jag är inte taskig. Bara lite för ärlig för mitt eget bästa.

Den andra saken jag är duktig på är att vara duktig på det som behövs för stunden just då. ;)

Så kanske man kan uttrycka det hela. :hihi

Någon som vet var dom har ett stort utbud av crosshjälmar, olika fabrikat då? Ute efter Oneal, Fox, Tho och möjligtvis No Fear. Har liten skalle och svårt att hitta något som passar. Funderar på att köpa barnstorlek. :näsblod

Borde inte Motorhuset Pero ha det du söker.

edit: tydligen hade dem inte det. :huvet

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back