Spamtråd för spammisarna

Har nog något foto på den på hårddisken någonstans hemma, så jag slänger med det när jag besvarar dina frågor. :)

Jahapp. Hur länge måste vi vänta på det då?

Så fint att du själv inser det. Det är 1a steget mot förändring:tungan

Jag har inte några som helst tankar på någon förändring. Är själv ganska nöjd med den/det jag är. :tungan:tungan

Last edited:
Last edited:
Jag vet att du är lika mycket player som mig, om inte ännu mer...

Jag är ju ingen player. :( Jag väntar bara på att den stora kärleken, rätt kvinna av alla kvinnor som finns, ska korsa min väg. :tummenupp Men än så länge lyser hon med sin frånvaro och jag är inte desperat och tar någon bara för att det så ska vara. :) Utifrån insamlat statistiskt material hitintills så lär jag ju i och för sig vara ungkarl för resten av livet. :(

Jag är ju ingen player. :(

Det är ju det jag säger. :näsblod Även om det nu råkar vara en del kvinnfolk där ute som tror att jag är det. Förstår inte riktigt varför. :va

Jag väntar bara på att den stora kärleken, rätt kvinna av alla kvinnor som finns, ska korsa min väg. :tummenupp Men än så länge lyser hon med sin frånvaro och jag är inte desperat och tar någon bara för att det så ska vara. :) Utifrån insamlat statistiskt material hitintills så lär jag ju i och för sig vara ungkarl för resten av livet. :(

Så länge du inte börjar tumma på kravlistan och acceptera något som inte är värt det hela. Det kommer nog bli bra till slut. :krama

Det är ju det jag säger. :näsblod Även om det nu råkar vara en del kvinnfolk där ute som tror att jag är det. Förstår inte riktigt varför. :va

Va? Påstår de det? Det låter verkligen konstigt. Helt craaaazy ju. :hihi

Så länge du inte börjar tumma på kravlistan och acceptera något som inte är värt det hela. Det kommer nog bli bra till slut. :krama

Planen är att skita i kravlistan när jag är 90. Då får jag ta vad det bjuds på, så jag slipper sitta på hemmet och lägga Patiens på egen hand, utan spela kort med någon. :gnissla

Edit: Eller så får jag minska kravlistan med ett krav om året, så har jag bara ungefär 381 kvar när jag grävs ner i jorden. :näsblod

Last edited:
Va? Påstår de det? Det låter verkligen konstigt. Helt craaaazy ju. :hihi

Ja, jag förstår inte riktigt vars de får det från. :död

Planen är att skita i kravlistan när jag är 90. Då får jag ta vad det bjuds på, så jag slipper sitta på hemmet och lägga Patiens på egen hand, utan spela kort med någon. :gnissla

Edit: Eller så får jag minska kravlistan med ett krav om året, så har jag bara ungefär 381 kvar när jag grävs ner i jorden. :näsblod

Tycker jag låter som en mycket dålig plan. Se det så här, jag har/hade en kravlista innehållande 26 punkter. Om samtliga punkter/krav uppfylls är det bara till att hala fram ringen på en gång. Detta kommer dock aldrig att hända. Om däremot åtminstone majoriteten av dessa uppfylls är det fortfarande en ruskigt bra tjej. Nu är det ju iofs svårt att hitta någon som uppfyller så pass många av önskemålen. Själv tänkte jag som så att om 25-30% av kraven uppfylls kan jag tänka mig att rulla vidare med den tösabiten. Nu är det inte säkert att ens deta går att frambringa.
Sen har vi givetvis ett lite mindre problem. Hon denna där har säkert också en kravlista som en själv måste uppfylla. Detta gör man förhoppningsvis storstilat eller så får man helt enkelt charma henne på något annat sätt.
Krav/önskemål är bra att ha. Det får dock inte gå till överdrift.

Jag har iaf tagit ett beslut nu. Dock fick jag upp ögonen för något nytt idag. :D

...

Berätta Berätta :hoppa

Ja, jag förstår inte riktigt vars de får det från. :död

Tycker jag låter som en mycket dålig plan. Se det så här, jag har/hade en kravlista innehållande 26 punkter. Om samtliga punkter/krav uppfylls är det bara till att hala fram ringen på en gång. Detta kommer dock aldrig att hända. Om däremot åtminstone majoriteten av dessa uppfylls är det fortfarande en ruskigt bra tjej. Nu är det ju iofs svårt att hitta någon som uppfyller så pass många av önskemålen. Själv tänkte jag som så att om 25-30% av kraven uppfylls kan jag tänka mig att rulla vidare med den tösabiten. Nu är det inte säkert att ens deta går att frambringa.
Sen har vi givetvis ett lite mindre problem. Hon denna där har säkert också en kravlista som en själv måste uppfylla. Detta gör man förhoppningsvis storstilat eller så får man helt enkelt charma henne på något annat sätt.

Det var värst vilka pretentioner...:va
Jag är nöjd bara gubben har sånna fel och brister som jag kan leva med. Alla de braiga sakerna får jag på köpet lixom :kär

Last edited:

Ha, ha... Du har alltså seriöst listat 26 krav i en lista? :tuttar

Du har ju helt rätt och visst är det så att även tjejerna har sin kravlista. Av vad jag hört och upplevt är den ofta helt omöjlig att uppfylla. :död

Mina krav är egentligen inte så många. Struntar man att ta det i generella termer så är de: Gilla att åka/köra hoj, gilla att åka skidor/bräda, klä sig som en "One Million Dollar"-babe när man går ut och ibland hemma, kunna klä sig i vandrarkängor och losiga brallor ifall man sticker ut i skogen eller tar en fjällvandring och vara allt annat än en tråkmåns i sänghalmen, eller var man befinner sig. Sedan ska hon vara rolig att konversera med. Allmänbildad. Och det klurigaste av allt att få uppfyllt: Gilla mig. :gnissla Det blev visst en del "krav" ändå, dock räknade jag dem inte. :hihi

Viktigaste är att hon är mer en "Ja, men det låter kul! Det gör vi!"-tjej, istället för en "Usch! Nej, aldrig i livet!" Lite vild och crazy är inget minus. :)

Sedan får hon ju gärna vara monogam också. :gnissla

Berätta Berätta :hoppa

Antingen en zx-6r eller en 675 Daytona. Båda i princip klara för bestickning.
Fast, jag hade i princip igår bestämt mig för att vänta med hoj. Har större behov av herrgårdsvagn just nu.

Det var värst vilka pretentioner...:va
Jag är nöjd bara gubben har sånna fel och brister som jag kan leva med. Alla de braiga sakerna får jag på köpet lixom :kär

Man måste vara lite småkräsen. Dessutom tycker jag att det är fel att titta efter bristerna. Det blir lätt lite negativ stämning då. Hellre vara glad för de braiga sakerna som finns. :tungan

Ha, ha... Du har alltså seriöst listat 26 krav i en lista? :tuttar

Japp! :D Visade den för det senaste fyndet. Hon var inte sådär jätteglad över den. :näsblod

Du har ju helt rätt och visst är det så att även tjejerna har sin kravlista. Av vad jag hört och upplevt är den ofta helt omöjlig att uppfylla. :död

Mina krav är egentligen inte så många. Struntar man att ta det i generella termer så är de: Gilla att åka/köra hoj, gilla att åka skidor/bräda, klä sig som en "One Million Dollar"-babe när man går ut och ibland hemma, kunna klä sig i vandrarkängor och losiga brallor ifall man sticker ut i skogen eller tar en fjällvandring och vara allt annat än en tråkmåns i sänghalmen, eller var man befinner sig. Sedan ska hon vara rolig att konversera med. Allmänbildad. Och det klurigaste av allt att få uppfyllt: Gilla mig. :gnissla Det blev visst en del "krav" ändå, dock räknade jag dem inte. :hihi

Viktigaste är att hon är mer en "Ja, men det låter kul! Det gör vi!"-tjej, istället för en "Usch! Nej, aldrig i livet!" Lite vild och crazy är inget minus. :)

Sedan får hon ju gärna vara monogam också. :gnissla

Det borde väl inte vara några som helst problem att lösa detta.

Last edited:
Orkar inte läsa alla era inlägg men fattat att någon/några har en kravlista på tjejer/killar dom träffar? Öh men e inte alla människor olika och olika småsaker kan bli intressant på olika personer? Något som du finner intressant på en person kan bli totalt ointressant på någon annan.

Självklara saker som jobb, bo ensam o åtminstone köra hoj kan jag förstå men utöver det är det ju personlighet och detaljer som avgör o det går inte skriva upp på en lista.

Men förklara gärna ert synsätt och hur ni tänker?!

Har man en lista på krav så är chansen rätt liten att man inte hittar en partner speciellt inte om man kollar sig blind på listan. Många bra chanser kan gå förlorade. Vågar man inte chansa så är man bara feg och tråkig. ;)

Edit: har du en kravlista som du visar upp till en tjej så är du bara rent allmänt korkad. En tjej vill inte behöva uppnå till krav du har, på det sättet kommer hon alltid känna sig otillräcklig om hon inte uppfyller alla dina krav. Riktigt dåligt.

Sperma: Ska du ha två tröjor med olika nick el varför har du skrivit upp dig två gånger? :)

Last edited:
Antingen en zx-6r eller en 675 Daytona. Båda i princip klara för bestickning.
Fast, jag hade i princip igår bestämt mig för att vänta med hoj. Har större behov av herrgårdsvagn just nu.

Låter som en bra plan.

Man måste vara lite småkräsen. Dessutom tycker jag att det är fel att titta efter bristerna. Det blir lätt lite negativ stämning då. Hellre vara glad för de braiga sakerna som finns. :tungan

Sa jag att jag tittar efter brister. Nej dom kommer ju för eller senare ändå. Jag menar bara att killen kan vara hur ball och snygg och cool och allt det där men det spelar ju inte så stor roll om han slåss, super eller är en sopa i största allmänhet.

Last edited:
Orkar inte läsa alla era inlägg men fattat att någon/några har en kravlista på tjejer/killar dom träffar? Öh men e inte alla människor olika och olika småsaker kan bli intressant på olika personer? Något som du finner intressant på en person kan bli totalt ointressant på någon annan.

Självklara saker som jobb, bo ensam o åtminstone köra hoj kan jag förstå men utöver det är det ju personlighet och detaljer som avgör o det går inte skriva upp på en lista.

Men förklara gärna ert synsätt och hur ni tänker?!

Har man en lista på krav så är chansen rätt liten att man inte hittar en partner speciellt inte om man kollar sig blind på listan. Många bra chanser kan gå förlorade. Vågar man inte chansa så är man bara feg och tråkig. ;)

25-30% = Godkänt! Mer än så ids jag inte förklara.

Edit: har du en kravlista som du visar upp till en tjej så är du bara rent allmänt korkad. En tjej vill inte behöva uppnå till krav du har, på det sättet kommer hon alltid känna sig otillräcklig om hon inte uppfyller alla dina krav. Riktigt dåligt.

Detta kändes väldigt riktat mot mig. Inte är jag smart alltid. 22 av 26 är idag uppfyllda. En har hon inte haft möjlighet att uppfylla. En annan jobbas det på. Ser bra ut just nu. Der två sista kommer jag inte riktigt ihåg nu. Dock uppfyller hon bra många fler krav än jag någonsin förväntat mig av någon.

Sperma: Ska du ha två tröjor med olika nick el varför har du skrivit upp dig två gånger? :)

Hmm, det tål att tänkas på. Beror givetvis på pris och kvalitet.

Låter som en bra plan.

Jo!

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back