Spamtråd för spammisarna

Who Posted?
Total Posts: 388
Användarnamn Inlägg
qin4st 123
sideline 120

Vaselek 36
Money 33
mugge 26
Palle71 22
.........

Sir Spamalot då! Du ligger efter:arsele

Förlåt men jag har faktiskt testat på det där med IRL. Om vädret håller sig tänkte jag ta en sväng med hojen söderut snart. :näsblod

hahah ja tafsar inte.

Eller hur!? Jag vet att du tafsar. Har bildbevis på det till och med. :tungan

om jag vore dig Micke hade jag varit mer rädd att Sperma ska tafsa, på dig då. :D

:hihi

tror du inte jag är lite orolig då? :näsblod

Inget att oroa sig för. Jag ska behandla riktigt ömt och fint. Har laddat upp med lite extra vaselin... :zpy

Förlåt men jag har faktiskt testat på det där med IRL. Om vädret håller sig tänkte jag ta en sväng med hojen söderut snart. :näsblod

Eller hur!? Jag vet att du tafsar. Har bildbevis på det till och med. :tungan

:hihi

Inget att oroa sig för. Jag ska behandla riktigt ömt och fint. Har laddat upp med lite extra vaselin... :zpy

Du är en riktig kompis du.

gomorron!

min första lediga dag. wiee! :tummenupp

Mmm, jag är ju det. :hihi

God afton tösen. Måste kännas helt underbart att för en gångs skull vara lite ledig. Har du kört någon hoj såhär på din lediga dag då?

japp, riktigt skönt. nej gick en lång runda med hundarna, käka frukost o sen glott tv o surfat. håller mig hemma när ja jobbat så mycket o umgås med mina hundar. ska snart iväg till stallet iaf.

Micke: glömde svara på din fråga. Jag flög av hästen för ca 1 månad sen, fastna i stigbygeln på väg ner o pajja foten. Inre blödningar o mjukdelsskador, gick på kryckor i två veckor. :tummenupp i går va ja istallet igen för första gången, o ska dit idag igen. :)

japp, riktigt skönt. nej gick en lång runda med hundarna, käka frukost o sen glott tv o surfat. håller mig hemma när ja jobbat så mycket o umgås med mina hundar. ska snart iväg till stallet iaf.

Låter som en väldigt trevlig dag, :) bortsett från det där med de illaluktande hundarna. :näsblod

Micke: glömde svara på din fråga. Jag flög av hästen för ca 1 månad sen, fastna i stigbygeln på väg ner o pajja foten. Inre blödningar o mjukdelsskador, gick på kryckor i två veckor. :tummenupp i går va ja istallet igen för första gången, o ska dit idag igen. :)

Varför skulle du hålla på och flyga av hästen för!? Lite dumt och onödigt tycker jag.

Låter som en väldigt trevlig dag, :) bortsett från det där med de illaluktande hundarna. :näsblod

Varför skulle du hålla på och flyga av hästen för!? Lite dumt och onödigt tycker jag.

mina hundar luktar inte. ;)

haha ja d va ju lixom inte planerat. han blev lite överentusiastisk (som vanligt när ja rider:arsele:D) o tog tag i bettet o började gallopera, siktade in sig på staketet o ja försökte undvika d iom att d hade varit mindre bra för oss båda. ;) så han tvärsvänge o ja fortsatte rakt fram. :tummenupp

mina hundar luktar inte. ;)

Eller hur!? Alla hundar luktar. :fakta

haha ja d va ju lixom inte planerat. han blev lite överentusiastisk (som vanligt när ja rider:arsele:D) o tog tag i bettet o började gallopera, siktade in sig på staketet o ja försökte undvika d iom att d hade varit mindre bra för oss båda. ;) så han tvärsvänge o ja fortsatte rakt fram. :tummenupp

Vem är det som bestämmer, du eller hästen? Upp med tummarna och korta ned tömmarna och visa den blivande korven vem som sitter på vem.

Alltså :eek: Jag börjar bli lite orolig för dig Sir Spam

Varför skulle du bli orolig för mig!? :va

Eller hur!? Alla hundar luktar. :fakta

Vem är det som bestämmer, du eller hästen? Upp med tummarna och korta ned tömmarna och visa den blivande korven vem som sitter på vem.

Varför skulle du bli orolig för mig!? :va

en hund som är väl skött o får bra mat luktar inte mer än vad du luktar om du sköter om dig själv bra och äter ordentlig mat. ;)

hhaha d e ja som bestämmer men biter han tag i bettet o slänger upp huvudet blir han helt stum i munnen och det är svårt att fixa. plus att ja hade inte flugit av om han inte svängt. :tummenupp

Vad ska du med vaselin till på trekanten? Har du munsår?

För att göra tjuren lite halare, kanske. :arsele

en hund som är väl skött o får bra mat luktar inte mer än vad du luktar om du sköter om dig själv bra och äter ordentlig mat. ;)

Fast nu är det ju så att även en hund som är välskött och luktar bra luktar den faktiskt inte gott.
Kan nog kanske vara så att jag inte är en riktigt djurmänniska. Oavsett så klappade jag både två hundar, flertalet katter och några hästar igår. :huvet

hhaha d e ja som bestämmer men biter han tag i bettet o slänger upp huvudet blir han helt stum i munnen och det är svårt att fixa. plus att ja hade inte flugit av om han inte svängt. :tummenupp

Du måste lära dig att läsa häststackar'n. :mattias

Hästar e livsfarliga, skulle jag sätta mig på en sån hade jag redit ihjäl mig DiRekcT!!!!!11111oneoneelvaelva1!

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back