Spamtråd för spammisarna

Antingen kan man köra tyskt om man att skiten skall hålla. Vill man däremot ha lite känsla i grejerna och inte bryr sig så hemskt mycket om allt strul är brittiskt eller italiensk aldrig fel, men ack så kostsamt.

God morgon/förmiddag förresten!

Jo visst hade jag oxå gärna haft en bmw eller audi men en sån skaffar jag när jag vunnit på lotto. När jag vunnit på lotto för 2a gången skaffar jag mig en sportjagga och om jag vinner en tredjegång så utökar jag gärna garaget med en lambogini (jisses jag vet inte ens hur en sån bil stavas :))
Men nu är jag bara en fattig knegare så då får Mitsan visa vad hon går för och vill jag åka fort får det bli hoj :yoparty

Ja, föresten god förmiddag på dej oxå :hej

Last edited:
Jo visst hade jag oxå gärna haft en bmw eller audi men en sån skaffar jag när jag vunnit på lotto. När jag vunnit på lotto för 2a gången skaffar jag mig en sportjagga och om jag vinner en tredjegång så utökar jag gärna garaget med en lambogini (jisses jag vet inte ens hur en sån bil stavas :))
Men nu är jag bara en fattig knegare så då får Mitsan visa vad hon går för och vill jag åka fort får det bli hoj :yoparty

Ja, föresten god förmiddag på dej oxå :hej

Jaguar!? Tro mig när jag säger att det finns mycket annat roligt som härstammar från den där ön. Tänk dig en Lotus Esprit i Brittish Racing Green eller en Aston Martin DBS... :drool

Helt ok val på den italienska sidan iaf. Alla dagar i veckan att jag hellre lägger de där extra miljonerna på en Lamborghini än en Ferrari. Dock inget fel på Alfa Romeo heller.

Jaguar!? Tro mig när jag säger att det finns mycket annat roligt som härstammar från den där ön. Tänk dig en Lotus Esprit i Brittish Racing Green eller en Aston Martin DBS... :drool

Helt ok val på den italienska sidan iaf. Alla dagar i veckan att jag hellre lägger de där extra miljonerna på en Lamborghini än en Ferrari. Dock inget fel på Alfa Romeo heller.

Oh yes, indeed! Efter tre lottovinster så finns det kanske plats i budjet för en av varje. Jag gillar din smak:)

På väg till Göteborg köpte ju jinnarp banhoj och killen som sålde den hade en Lotus. Enligt honom var det en kul bil att köra, men kvalitetsmässigt var den ungefär sämre än en gammal Lada eller Trabant. Synd, för de ser som sagt fina ut. Men kvaliteten kanske förbättrats de senaste åren?

Oh yes, indeed! Efter tre lottovinster så finns det kanske plats i budjet för en av varje. Jag gillar din smak:)

Jag gillar också min smak. :tungan

På väg till Göteborg köpte ju jinnarp banhoj och killen som sålde den hade en Lotus. Enligt honom var det en kul bil att köra, men kvalitetsmässigt var den ungefär sämre än en gammal Lada eller Trabant. Synd, för de ser som sagt fina ut. Men kvaliteten kanske förbättrats de senaste åren?

Aldrig påstått att Lotus håller en hög kvalitet, rent mekaniskt. Det är trots allt inte därför man köper sig en Lotus. Den bilen är gjord för att köras njutningsfullt ett par gånger per sommar. Däremellan är det mycket pul med den. Den måste vårdas kärleksfullt och ömt.

Köpte jinnarp hojen ni var och kikade på?

edit:
Lada är faktiskt ett sjukt hållbart märke. :fakta

Aldrig påstått att Lotus håller en hög kvalitet, rent mekaniskt. Det är trots allt inte därför man köper sig en Lotus. Den bilen är gjord för att köras njutningsfullt ett par gånger per sommar. Däremellan är det mycket pul med den. Den måste vårdas kärleksfullt och ömt.

Köpte jinnarp hojen ni var och kikade på?

edit:
Lada är faktiskt ett sjukt hållbart märke. :fakta

Japp, han köpte den, så nu har han ett kul vinterprojekt. :tummenupp

Och eftersom det finns sportbilar som går att köra lite mer än 100 mil per sommar innan du måste byta ut 80% av delarna i motorn så skulle jag nog satsat på ett annat märke. :hihi

Enkla bilar brukar ju för övrigt vara hållbara. Ju enklare desto mindre som kan gå sönder. :)

Nja jo visst blev det lite kallt på slutet men jag tinade upp rätt så ordentligt i dk i lördags. På den festen betalade man bara inträde sen var all mat och dricka gratis. Det var ju inget bra alls! HU! Gisssa om den var någon som blev onycker? :brinnerup

Gratis dricka låter alltid bra på pappret, men det blir sällan bra i verkligheten. :näsblod Kul du verkade ha kul där i alla fall! :tummenupp

Last edited:
Japp, han köpte den, så nu har han ett kul vinterprojekt. :tummenupp

Jag trodde ett litet tag att jag också hade ett liknande vinterprojekt på g, men tji fick jag. :mad:

Och eftersom det finns sportbilar som går att köra lite mer än 100 mil per sommar innan du måste byta ut 80% av delarna i motorn så skulle jag nog satsat på ett annat märke. :hihi

När det kommer till sportbilar är känslan det viktigaste, tycker jag åtminstone. Sedan är det sällan fel att kunna nyttja det man spenderat lite för mycket pengar på.

Enkla bilar brukar ju för övrigt vara hållbara. Ju enklare desto mindre som kan gå sönder. :)

Enkelheten segrar!

För många mellanhänder. Jag hade gjort klart om att köpa en hoj som jag skulle pula med under vintern. Precis innan min kontakt fått tag i killen som hanterade det hela hade han lyckats sälja den till någon annan stackare. Lite surt kändes det allt. Var riktigt stört sugen på att sätta fingrarna på den. Nu blir det till att försöka hitta något annat annat skruva på tills våren.

För många mellanhänder. Jag hade gjort klart om att köpa en hoj som jag skulle pula med under vintern. Precis innan min kontakt fått tag i killen som hanterade det hela hade han lyckats sälja den till någon annan stackare. Lite surt kändes det allt. Var riktigt stört sugen på att sätta fingrarna på den. Nu blir det till att försöka hitta något annat annat skruva på tills våren.

Är det bara för att du vill skruva för skruvandets skull så har jag en hoj du kan få skruva på. :crash

Jag har oxå nått du kan få skruva på:D

Gratis dricka låter alltid bra på pappret, men det blir sällan bra i verkligheten. :näsblod Kul du verkade ha kul där i alla fall! :tummenupp

Det värsta med gratis dricka är att man inte har någon som helst koll på hur många öl man fått i sig. Kan ju varit 5 (eller nja kanske inte) 10 eller 20 st. Betalar man ser man ju hur mycket pengar det gått åt. Jo, jag hade grymt kul. Åh ett sånt kalas :banana

Nu börjar det snart bli dags att gå hem. Eller hem är kanske inte rätt ord, men gå från jobbet iaf.

Ja jag ska oxå snart stänga jobbdatorn och dra från kontoret. Tar svängen förbi affären, sen blir det att dyka ner i soffan ikväll. Lite franskastudier är nog tvunget oxå.
Ha en trevlig afton. Vi kan kanske ses ute i sybern ikväll :hej

Ja jag ska oxå snart stänga jobbdatorn och dra från kontoret. Tar svängen förbi affären, sen blir det att dyka ner i soffan ikväll. Lite franskastudier är nog tvunget oxå.
Ha en trevlig afton. Vi kan kanske ses ute i sybern ikväll :hej

God morgon!
Förlåt att jag inte tittade in igår. Hade fullt upp med att "laga" mat och äta den. Det blev banankaka till efterrätt också. Tack Marley för den.
Nu kan jag nästan räkna på franska jag med.

God morgon!
Förlåt att jag inte tittade in igår. Hade fullt upp med att "laga" mat och äta den. Det blev banankaka till efterrätt också. Tack Marley för den.
Nu kan jag nästan räkna på franska jag med.

Nä det är lugnt. Hade trevlig familjemiddag ist för att köra hoj med kompisarna:gnissla. Blev oxå banan till efterrätt - stekt i smör och honung med vaniljglass mmmums. Vi har kommit fram till kläder och färger på franskan (kap 9 om vi har samma bok:confused:) Visst är fransmännens sätt att räkna på underbart:näsblod

Nä det är lugnt. Hade trevlig familjemiddag ist för att köra hoj med kompisarna:gnissla. Blev oxå banan till efterrätt - stekt i smör och honung med vaniljglass mmmums. Vi har kommit fram till kläder och färger på franskan (kap 9 om vi har samma bok:confused:) Visst är fransmännens sätt att räkna på underbart:näsblod

Får kolla upp det hela om det står något om kläder och färger i det kapitlet. Borde kunna vara så. Vad heter då rosa på franska?

Fransmännens räknesätt är inte det enklaste men det är bra mycket lättare/vettigare än mina kära kollegors (danskarna). Deras räknesystem är helt uppåt väggarna stört. :huvet

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back