Spammerboy!

Status
Ej öppen för fler svar.
Mavve skrev:
Sen när såg du mitt nick figurera på SH likadant som Mr. Berggrens?
Han har gjort en nattlig räd efter att alla andra lagt sej. Inget konstigt i det, du däremot är överallt, alltid.

Nr:18 skrev:
Han har gjort en nattlig räd efter att alla andra lagt sej. Inget konstigt i det, du däremot är överallt, alltid.

Vakna till o kom in i leken.

Läs trådarna så ser du att jag inte e överallt - det är bara nåt du hängt upp dig på sen 2 år tillbaka.
Nyktra till nån dag.....

Mavve skrev:
Vakna till o kom in i leken.

Läs trådarna så ser du att jag inte e överallt - det är bara nåt du hängt upp dig på sen 2 år tillbaka.
Nyktra till nån dag.....
Har du varit och nosat på pappas flaskor igår eller? Lite tuff så här på bakfyllan?

he he ja vad säger man :D GO Martin GO Martin. :D å välkommen tillbaka MAVVE vart du nu har varit, säkert en tjej som du har varit otrogen med. Men sporthoj går de inte å lämna man dras tillbaka :fyllisar :tungan :confused: :hihi

Nr:18 skrev:
Har du varit och nosat på pappas flaskor igår eller? Lite tuff så här på bakfyllan?

Nårra flaskor ble d allt, men jag e inte vresig för det :tungan *krama storfettot*

blom skrev:
hur orkar ni :( krama varandra nu

Kramkram. Längtar redan till Örebro. Sova i min sovsäck med mig i år igen? :)

Sadam skrev:
he he ja vad säger man :D GO Martin GO Martin. :D å välkommen tillbaka MAVVE vart du nu har varit, säkert en tjej som du har varit otrogen med. Men sporthoj går de inte å lämna man dras tillbaka :hihi

Martin e ball ja.
Tacktack. faktum är att hela mitt liv vänt. Har fast jobb, varje dag e hur bra som helst, ny lägenhet, tjej som tar min SH-tid(så du hade rätt) och snart rullar även min hoj :)
Fattas bara en fätt bmw kanske..... inget jag orkar bry mig om. Cyklar ändå dit jag ska.

Mavve skrev:
Martin e ball ja.
Tacktack. faktum är att hela mitt liv vänt. Har fast jobb, varje dag e hur bra som helst, ny lägenhet, tjej som tar min SH-tid(så du hade rätt) och snart rullar även min hoj :)
Fattas bara en fätt bmw kanske..... inget jag orkar bry mig om. Cyklar ändå dit jag ska.

Jaha grattis då till allt..... Nä ut å fixa på skotern de e ju isbanetävling imorgon så då lär crosstyret å allt på mest tröjer å dekaler dock :D , men snyggt kommer de å bli iaf

Mavve skrev:
Nårra flaskor ble d allt, men jag e inte vresig för det :tungan *krama storfettot*

Kramkram. Längtar redan till Örebro. Sova i min sovsäck med mig i år igen? :)

Martin e ball ja.
det kommer jag absolut att göra :tummenupp

Nu har jag rensat bort de av inläggen som var överflödiga... är man förlåten? :Bugar

berggren_martin skrev:
Nu har jag rensat bort de av inläggen som var överflödiga... är man förlåten? :Bugar

:lol :lol

Bara jag som aldrig vaknar med skuldkänslor efter fyllan? :tungan

berggren_martin skrev:

Eh.. NEJ, du tog ju BORT inläggen. :fatta!
Men annars så hade du blivit förlåten... :tungan

:D

Detta är som en privat chatt.

Nr:18 och Mavve, ni gillar inte varann. Vi vet det. Skit nu i att ständigt kränka varandra i trådarna. Slåss på riktigt istället för att smutsa ner SH med era problem.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...