Spam inför Nationaldagsrundan....

• Thread starter Thread starter HbgQ
  • Start date Start date
Solid snake skrev:
2176473 Min lägenhet innehåller en bättre musik och filmanläggning än vad hans gör, min toa och mitt kök är renoverat. :gnissla

Hade jag inte köpt anläggningen så hade jag haft ny mc och körkort redan nu för tung hoj. :död

Jag får kolla in din film och musikanläggning när jag hälsar på dig då.....
Bjuder du på kaffe när man tittar in??

HbgQ skrev:
2176474 Jag får kolla in din film och musikanläggning när jag hälsar på dig då.....
Bjuder du på kaffe när man tittar in??
Om jag bjuder på kaffe, ptja det kan jag väl göra men man får gärna säga till innan man kommer hit så jag hinner röja upp lite här. :gnissla

Solid snake skrev:
2176478 Om jag bjuder på kaffe, ptja det kan jag väl göra men man får gärna säga till innan man kommer hit så jag hinner röja upp lite här. :gnissla

Jag lovar att säga till innan .... :hihi

Nu måste jag försöka jobba lite oxå..

Asså hallå, vad gör ni om dagarna :va Varför i hela världen har ni mc och kort??? Det enda ni gör är ju att sitta här på SH och snackar blaj blaj. Ut och kör med er, har inte regnat en droppe idag. Skärpning folks, ut och öva knäskrap eller nått. Pinsamt är ordet!!! Nä, nu e det dags igen för mig. Tänkte dra upp till Götet en stund och köpa GP och ta en korv. Sar så!

PGH skrev:
2177064 Asså hallå, vad gör ni om dagarna :va Varför i hela världen har ni mc och kort??? Det enda ni gör är ju att sitta här på SH och snackar blaj blaj. Ut och kör med er, har inte regnat en droppe idag. Skärpning folks, ut och öva knäskrap eller nått. Pinsamt är ordet!!! Nä, nu e det dags igen för mig. Tänkte dra upp till Götet en stund och köpa GP och ta en korv. Sar så!
Det har regnat idag, när jag var ute så började det minsann, satte ner hojen i garaget för nått as har pillat på tändningslåset märkte jag.

Ungefär lika trögt som tändningslåset på sukkan vi kollade på när jag skulle vrida nyckeln.

PGH skrev:
2177064 Asså hallå, vad gör ni om dagarna :va Varför i hela världen har ni mc och kort??? Det enda ni gör är ju att sitta här på SH och snackar blaj blaj. Ut och kör med er, har inte regnat en droppe idag. Skärpning folks, ut och öva knäskrap eller nått. Pinsamt är ordet!!! Nä, nu e det dags igen för mig. Tänkte dra upp till Götet en stund och köpa GP och ta en korv. Sar så!

Ja ja ...
Det finns ju dom som jobbade idag när ni var ute och lekte ..

Nu blir det sprit och hockey :fyllisar

PGH skrev:

Håller med! :rolleyes:
Kan ju inte sitta vid en dator när man kan vara ute o köra o få...*host* soppatorsk! :yoparty

JAAA...jag kom till DinX macken i Flyinge...så la hojen av! :4skrika
"Bludder bludder host host bludder bludder öööhhhhh pcccchhhh......"

Jehopp...rullar in på DinX, sätter i VISA-kortet (Ditt kort är inte giltigt!) VAAA FAAAAAN!!! :huvet
Helvetes jävla maskinhelvete!! Du kan inte gööööra så mot mig NUUUU!!!
Ähh..provar en gång till...
(Ditt kort är inte giltigt!)
Nä NUUUU jävlar!!
I med kortet igen, sparkar på betalautomaten, (Slå in kod) **** Tagt ditt kort, Välj pump och tanka!
Jaa, jag TÄNKTE väl det! Slänger i ett par liter för jag vet att det finns inte så mycket pengar på kortet. Avslutar, och hänger på handtaget igen.
Då kommer en äldre dam fram till mig och tittar lite småsurt på mig.
"E du med i Hells Angels?"
*host harkel* VA?!?!
"Ja, det verkar så...för man behandlar inte sakerna så!"
Ursäkta mig! Men hade inte DU blivit förbannad när du vet att kortet funkar och den inte tar det?
Glodde surt på´na genom hjälmen, hänger på grejorna, hoppar på hojen o startar. Kör till Eslöv för en UNDERBAR JET-mack!

Du skulle prylat kärringen och dratt iväg på bakslangen och räckt fakk juuu till henne. :gnissla

Solid snake skrev:
2177137 Du skulle prylat kärringen och dratt iväg på bakslangen och räckt fakk juuu till henne. :gnissla

Ähhh...ville inte skrämma tanten mer. :huvet

JKay skrev:
2177117 Håller med! :rolleyes:
Kan ju inte sitta vid en dator när man kan vara ute o köra o få...*host* soppatorsk! :yoparty

JAAA...jag kom till DinX macken i Flyinge...så la hojen av! :4skrika
"Bludder bludder host host bludder bludder öööhhhhh pcccchhhh......"

Jehopp...rullar in på DinX, sätter i VISA-kortet (Ditt kort är inte giltigt!) VAAA FAAAAAN!!! :huvet
Helvetes jävla maskinhelvete!! Du kan inte gööööra så mot mig NUUUU!!!
Ähh..provar en gång till...
(Ditt kort är inte giltigt!)
Nä NUUUU jävlar!!
I med kortet igen, sparkar på betalautomaten, (Slå in kod) **** Tagt ditt kort, Välj pump och tanka!
Jaa, jag TÄNKTE väl det! Slänger i ett par liter för jag vet att det finns inte så mycket pengar på kortet. Avslutar, och hänger på handtaget igen.
Då kommer en äldre dam fram till mig och tittar lite småsurt på mig.
"E du med i Hells Angels?"
*host harkel* VA?!?!
"Ja, det verkar så...för man behandlar inte sakerna så!"
Ursäkta mig! Men hade inte DU blivit förbannad när du vet att kortet funkar och den inte tar det?
Glodde surt på´na genom hjälmen, hänger på grejorna, hoppar på hojen o startar. Kör till Eslöv för en UNDERBAR JET-mack!

Öhhh
vad har du för grejer??? :rofl

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm