Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det har väl inte du med att göra vilken färg du lackar din hoj med?HbgQ skrev:2176411![]()
Nej det ska den INTE!!!
Solid snake skrev:2176417Det har väl inte du med att göra vilken färg du lackar din hoj med?![]()
![]()
Ska du ge den till GayKay?HbgQ skrev:2176420Nej det har jag ju inte...
Ska nog inte ha den kvar så länge till iaf..
Solid snake skrev:2176421Ska du ge den till GayKay?
Eftersom han är snål som fan så kommer han ju inte ge dig pengar för den.HbgQ skrev:2176423GE...![]()
Vill han ha den så får han allt köpa den..eller betala av på annat sätt...![]()
Solid snake skrev:2176432Eftersom han är snål som fan så kommer han ju inte ge dig pengar för den.![]()
Han är snål när det gäller allt, har jag hört.HbgQ skrev:2176434Ja men det är helt ok...![]()
Solid snake skrev:2176437Han är snål när det gäller allt, har jag hört.
Ikväll flyr jag landet, för GayKay kommer vara efter mig.![]()
Det kommer ta en vecka innan han är tillbaka, så sakta som han kör.HbgQ skrev:2176442Är han det??
Har jag inte märkt....![]()
Jag skulle inte visa mig i hans närhet om jag vore som du..
Var glad att han är ute och rekar inför rundan...
Solid snake skrev:2176443Det kommer ta en vecka innan han är tillbaka, så sakta som han kör.
Nä nu får det vara nog annars kommer han döda mig.![]()
Haha, ja du kanske vet vilken trappa men inte vilken lägenhet, och försöker JKay visa dig så kastar jag en sten i huvudet på honom så han blir sinnesförvirrad och råkar säga grannens namn istället.HbgQ skrev:2176448Ja om han inte gör det så kan ju jag offra mig....![]()
Ska ev ut och köra med han imorgon och jag vet ju vart du bor.....
Solid snake skrev:2176449Haha, ja du kanske vet vilken trappa men inte vilken lägenhet, och försöker JKay visa dig så kastar jag en sten i huvudet på honom så han blir sinnesförvirrad och råkar säga grannens namn istället.![]()
Jaså du vet det och du har inte hälsat på? Fy fan vad otrevligt av dig.HbgQ skrev:2176451Jag VET i vilken lägenhet du bor.....![]()
Solid snake skrev:2176455Jaså du vet det och du har inte hälsat på? Fy fan vad otrevligt av dig.![]()
Om du är hos JKay så gör du nog det.HbgQ skrev:2176457Jag kommer nästa gång jag är i närheten...
Solid snake skrev:2176462Om du är hos JKay så gör du nog det.![]()
Enda jag är avundsjuk på honom är att hans lägenhet är större än min, och att han har kort för tung hoj, men det närmar sig för min del.HbgQ skrev:2176464Men din lilla snorvalp...
Jag tänkte mer på att hälsa på dig...
Sluta vara så avundsjuk på JKay...![]()
Solid snake skrev:2176466Enda jag är avundsjuk på honom är att hans lägenhet är större än min, och att han har kort för tung hoj, men det närmar sig för min del.![]()
Min lägenhet innehåller en bättre musik och filmanläggning än vad hans gör, min toa och mitt kök är renoverat.HbgQ skrev:2176470Trodde du ville åka på en 125:a hela livet...![]()
Han har en grymt snygg lägenhet...Passar tills hans sexiga kropp
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT