Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DaWoos skrev:2597433Någon som vet vad man ska ha för spackel till rs kåperna?
Har vurpat och ska nu slipa och spackla i veckan![]()
_Nille_ skrev:2597444Biltema för vinsten![]()
polyester spackel hade jag på mina! funkade utmärkt! annars kan glasiber spackel funka utmärkt på dina, vet inte om det e olika plastsorter på aprillia o NSR!DaWoos skrev:2597485Ja men jag vet ju inte vilket sorts spackel jag ska ha!![]()
rekomenderar hagmans spackel som bla finns på micro!DaWoos skrev:2597508tack så mkt för svaren![]()

bra tips de där med elastiskt spackel, de ska man väl satsa på nästa gång då kanskeLundgren skrev:2597602Ja jag rekomenderar också elastiskt spackel, men beroende på hur pass stora skador det har blivit så ska du ju använda olika sorters spackel. Är det väldigt djupa revor och skit kan ju glasfiberliknande spackel vara bra men annars är det alldeles för grovt spackel.
mm jag med ska detMr.PB skrev:2597630bra tips de där med elastiskt spackel, de ska man väl satsa på nästa gång då kanske![]()

är ingen expert men upplevde polyester spackel som elastiskt! ps så har d funkat kanon! och ståt ut med vibrationer m.m utan att ha lossnat, har kanske ett lager på 1cm(som mest). Hade igentligen räknat med att köpa ny tank men behövde det inte!Joockey skrev:2597531Ett hett tips är också att använda elastiskt spackel! Vanligt har en tendens att spricka efter något år. Detta är såklart inte så elastiskt som gummi men tillräckligt flexibelt för att det inte ska spricka!![]()
Ps. jobbar som lackerare så jag vet vad jag snackar om!![]()
![]()
vadå har någe som du gjort med vanligt spackel skitigt sej eller?Lundgren skrev:2597634mm jag med ska det![]()
![]()

prulle skrev:2597495ett tips är att ta det absolut finkornigaste och gärna sprutspakel, blir satans mkt att spakla annars.
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |