SP1-Jönköping= Respekt!

Blade Chrille skrev:
Men då samlar vi ihop ett gäng på fredag då. Samlas på atollen? kl13.00 alla som vill kan hänga på. Vad säger ni? Ska med byta sulor fram och bak i veckan nu, jag hoppas de hinner ta den innan helgen.

/Chrille

så vem var det då ? nån på forumet eller ?

Blade Chrille skrev:
Men då samlar vi ihop ett gäng på fredag då. Samlas på atollen? kl13.00 alla som vill kan hänga på. Vad säger ni? Ska med byta sulor fram och bak i veckan nu, jag hoppas de hinner ta den innan helgen.

/Chrille

Om vädret är fint och så så hänger jag på.....

Angående kränga däck: Stick till närmaste däcksnasare och fixa det... Inte MC-verkstad!

//jaG

yonsson skrev:
Såg nån på en vit hoj utanflr bernards idag oxå som skjussade nån. Såg mindre varmt ut i jeans :3freak

Jag hade hela skinnstället + mc jacka över det så det var inte jag.
Förövrigt skjutsar jag ingen när jag övningskör, du kan väl tänka dig själv hur bra en 125:a går med en 100kg tung farsa på, extra! :hihi

Han åker i bilen bakom, trots att man inte får göra så.. :)

Zeb_Macahan skrev:
Om vädret är fint och så så hänger jag på.....

Angående kränga däck: Stick till närmaste däcksnasare och fixa det... Inte MC-verkstad!

//jaG
Varför inte verkstad? För att dom tar mer betalt eller?
Har du något förslag på ställe?
Jag kan inte skruva av däcken själv hemma så dom måste kunna göra det åt mig oxå.

Zeb_Macahan skrev:
SP1kungen var det nog som wheelade motorväg....

//jaG

Nej inte SP1-kungen.
Tror inte han är medlem här men jag ringde honom när jag såg tråden, Han tyckte det var riktigt häftigt att bli omtalad här. Marcus heter han...

Jajamen vi åkte barnarpsgatan ett par ggr måste ju kika om det är något folk ute i stan,

Du kan ju meddela att om han legat i ytterfilen lite längre innan han gick upp på bakhjulet så hade han kunnat få vara med på film här på sh oxå.
Hann inte upp med kameran :)

yonsson skrev:
Du kan ju meddela att om han legat i ytterfilen lite längre innan han gick upp på bakhjulet så hade han kunnat få vara med på film här på sh oxå.
Hann inte upp med kameran :)

Gör om gör rätt!!!
eller vad heter det...... Men hänger du på på fredag? om vädret håller vill säga. Du kan ju vara med o filma annars :tungan

Blade Chrille skrev:
Gör om gör rätt!!!
eller vad heter det...... Men hänger du på på fredag? om vädret håller vill säga. Du kan ju vara med o filma annars :tungan
Jag har hojen i Halmstad och kör hem den på Lördag så det blir svårt.
Annars hade jag gärna hängt med. Men det får väl bli nån annan gång då.
Tyvärr får jag även körförbud från 28 Mars till 15 April då jag ska besikta.
Med andra ord så måste jag köra arslet av mig innan det så jag inte dör av abstinensbesvär.

Edit: Jag är där Torsdag-Lördag med andra ord så jag kan inte vara kamerabitch heller :tungan

Last edited:
SolitudE skrev:
Jag hade hela skinnstället + mc jacka över det så det var inte jag.
Förövrigt skjutsar jag ingen när jag övningskör, du kan väl tänka dig själv hur bra en 125:a går med en 100kg tung farsa på, extra! :hihi

Han åker i bilen bakom, trots att man inte får göra så.. :)

din buse! :7peta

:rolleyes:

kan det varit McEnroe

yonsson skrev:
Var ute på motorvägen mellan Jönköping och huskvarna idag och provkörde en VolvoXC90.

Måste bara ge lite :Bugar och :tummenupp till killen på SP1an som körde om mig på slangen ståendes . :yoparty
Respekt mannen!
Gött att äntligen få se lite hojar på vägarna igen.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!