SP1 årsmodell -02????

dofilus

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2007
Hoj
Honda Cr500AF och nåra fler...
Finns Honda SP1 som årsmodell -02?? Mig veteligen finns det bara 00-01 i sverige sen blev de sp2. Är det annorlunda på olika marknader:va , hojjen är importerad 07 men det sak inte påverka årsmodellen. Hur blir det om man köper en modell som inte finns i sverige??:va

Årsmodell 02 -> Sp2. Oavsett marknad.

Kan det vara så att det är en -01 som är inreggad -02 och då fått det som årsmodell. Bilden visar verkligen en sp1!? Finns på blocket hos johans mc i göteborg. Men eftersom den är röd borde det vara en -00, mycket med årsmodeller nu....

Det finns skillnader mellan SP1 och SP2. Förutom annan färgsättning så finns skillnader i trottelhuset, insprutningen och lite andra modifikationer.

Sen har vi ju priset som skiljer sig 10-15000 också...

//Dio

Kan det vara så att det är en -01 som är inreggad -02 och då fått det som årsmodell. Bilden visar verkligen en sp1!? Finns på blocket hos johans mc i göteborg. Men eftersom den är röd borde det vara en -00, mycket med årsmodeller nu....

Ja troligen är det så. Den fanns även som röd 01,och silver. Häng inte upp dig på årsmodellen. Det kan inte bli fel,slå till. Det är ju en kanon hoj,även om jag föredrar Sp2'an. :)

Ja troligen är det så. Den fanns även som röd 01,och silver. Häng inte upp dig på årsmodellen. Det kan inte bli fel,slå till. Det är ju en kanon hoj,även om jag föredrar Sp2'an. :)

Kan det hända något? Hojarna är väl helt identiska 00-01?:va

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage