Spöken?

• Thread starter Thread starter Socrates
  • Start date Start date

Socrates

Guest
Mkt mystik grej hände precis. Satt vid min dator när det började ringa i hemmatelefonen...tryckte bara "neka samtal" då jag såg att det var mitt mobilnummer...sen ser jag att hemmatelefonen visar missat samtal från mobilen, och mobilen visar missat samtal från hemmatelefonen. Och jag har inte något av mina egna nummer lagrade i någon av telefonerna :va

Edit: Båda telefonerna låg på bordet, så jag hade inte den i fickan så det kunde ringa upp av misstag

Ghostbusters har nog gått i pension...men Pamela Anderson är ju med i Scary Movie 3...så hon har nog viss rutin, kanske kan få sova med henne i natt :kiss

sett white nois? :3freak

läbbigt iaf

Socrates skrev:
Japp, White Noise har jag sett...men det är inte så att du tänker på "Chakushin ari" (One missed call)?

ne den ha ja inte sett..men tänkte att de va lika läbbigt som i white nois
:3freak

ozeo skrev:
ne den ha ja inte sett..men tänkte att de va lika läbbigt som i white nois
:3freak

Ok...tänkte att det hade att göra med telefonerna att göra, men kunde inte minnas något sådant från den filmen :)

Kanske är som i Final Destination...krashade i Maj...kanske är döden som är ute efter mig :näsblod

Socrates skrev:
Ok...tänkte att det hade att göra med telefonerna att göra, men kunde inte minnas något sådant från den filmen :)

Kanske är som i Final Destination...krashade i Maj...kanske är döden som är ute efter mig :näsblod

läbbigt ..pratar jag då med ett spöke :va :brinnerup

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...