Tjena
Beställde ett par däck från Reifenversand.com i måndags.
Fick ett mail i tisdags att paketet skickats samt ett "tracking number", där paketets fortsatta resa ska gå att följa.
Dock har det inte hänt ett dyft med leveransen sedan tisdags (då paketet gick iväg) enligt spårningsnumret. Detta, tillsammans med att DPD (som däcken skickas med) anger ca 3 dagars leveranstid till Sverige, har fått mig att undra om allt står rätt till med leveransen?
Har ringt posten i fredags e.m, men de kunde inte hjälpa mig eftersom de inte hittade något på spårningsnumret (men tyckte att det var konstigt att paketet inte anlänt samt registrerats i Sverige). Även mailat Reifenversand.com i fredags och frågat var däcken är, men inte fått något svar än.
Undrar därför hur det fungerat för er andra som beställt från Reifenversand.com?
Har era beställningar gått att följa till (och i) Sverige enligt spårningsnumret, eller har allt ”stått stilla” på DPD’s spårningssida och däcken ändå levererats?
Frågar så jag kan ta tag i eventuellt problemet så snabbt som möjligt, eftersom jag har lite "stress" med nya däck.
Endast detta går att läsa utifrån spårningsnumret hos DPD:
Datum • Uhrzeit------- Scannung ---------------------- Route • Tour
Depot • Ort ---------- Abliefernachweis Nummer -------- Land • PLZ Code
22.08.2006 • 17:44 ----- Einrollung -------------------- 0309 • 82
0157 • Wilnsdorf (DE) --------------------------------- SE • 97242 101
22.08.2006 • 22:07 ----- HUB-Durchlauf --------------- 0030 • 15
0015 • Unna (DE) ------------------------------------- SE • 97242 101
/ Mvh Erik i Luleå
Beställde ett par däck från Reifenversand.com i måndags.
Fick ett mail i tisdags att paketet skickats samt ett "tracking number", där paketets fortsatta resa ska gå att följa.
Dock har det inte hänt ett dyft med leveransen sedan tisdags (då paketet gick iväg) enligt spårningsnumret. Detta, tillsammans med att DPD (som däcken skickas med) anger ca 3 dagars leveranstid till Sverige, har fått mig att undra om allt står rätt till med leveransen?
Har ringt posten i fredags e.m, men de kunde inte hjälpa mig eftersom de inte hittade något på spårningsnumret (men tyckte att det var konstigt att paketet inte anlänt samt registrerats i Sverige). Även mailat Reifenversand.com i fredags och frågat var däcken är, men inte fått något svar än.
Undrar därför hur det fungerat för er andra som beställt från Reifenversand.com?
Har era beställningar gått att följa till (och i) Sverige enligt spårningsnumret, eller har allt ”stått stilla” på DPD’s spårningssida och däcken ändå levererats?
Frågar så jag kan ta tag i eventuellt problemet så snabbt som möjligt, eftersom jag har lite "stress" med nya däck.
Endast detta går att läsa utifrån spårningsnumret hos DPD:
Datum • Uhrzeit------- Scannung ---------------------- Route • Tour
Depot • Ort ---------- Abliefernachweis Nummer -------- Land • PLZ Code
22.08.2006 • 17:44 ----- Einrollung -------------------- 0309 • 82
0157 • Wilnsdorf (DE) --------------------------------- SE • 97242 101
22.08.2006 • 22:07 ----- HUB-Durchlauf --------------- 0030 • 15
0015 • Unna (DE) ------------------------------------- SE • 97242 101
/ Mvh Erik i Luleå