spår efter zatzyraggare :)

ething skrev:
Det råkar inte vara vällingevägen strax innan/efter Sturehovs slott? Huset heter i så fall värdshuset och sikten är löjligt god...


Jo prixis där... Jag såg inte skogen för alla träden typ..?
jag misstänker, detta har jag inga som helst bevis för men.., att någon "zatzyraggare" blivi omkörd av en hoj, svårt knäckande för en yngre troligt vis man i plastbil..... och då måste man ju rejsa....?
 
Zatsymuppar!
Bilar är transportmedel,man kan lika gärna "styla" en tunnelbanevagn.
 
UrbanTiger skrev:
Zatsy är för EPA-raggare och neon-töntar :gnissla

Klisterremsor gör inte din OPEL Askona till en räserbil :7peta

..Och knäpuckar med titanskruvar gör inte en medelmåtta till Rossi.

Jag tycker också hela det här tjafset är att kasta glass i stenhus, det finns lika mycket "posers" här som på Zatzy, och det är lika fjantigt oavsett om det är hojåkarna som kastar skit på bilfolket eller tvärt om.

Det finns alltid en "svans" av folk som inte kan men vill ändå, detta gäller både på zatzy och sh.com, anledningen att det finns fler på zatzy är enbart för att det är ett MYCKET större forum än sh.com, vilket i sin tur beror på att det finns många fler människor med B-kort än A-kort.

Andelen människor med fantasifordon i profilen lär ju vara minst lika stort här som på Zatzy..

http://www.bytebrothers.org/SquidTest.htm
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top