Spärra nummer för inkommande samtal?

Ska kolla,una momento....
Du går in i inställningar,samtal,hantera samtal,tillåta samtal,från lista.
Där får du skapa en lista.
Blockerar telefonen alla som inte finns på listan då eller? Hur fungerar det isf om man ska lägga in en annons på Blocket, eller om ens arbetsgivare vill ringa en från ett nummer som inte finns i listan?

Blockerar telefonen alla som inte finns på listan då eller? Hur fungerar det isf om man ska lägga in en annons på Blocket, eller om ens arbetsgivare vill ringa en från ett nummer som inte finns i listan?

Jag har inte gjort nån lista själv,men så funkar det nog,ja.
Rätt omständig procedur,vi får se hur det funkar för C.Barrow

Hehehehehe man ska akta sig för vem man ger sitt nummer till. kan bli ganska jobbigt ;-) vill gärna veta hur man blockar w902 så barrow berätta hur de går

Jo, så har jag förstått det också, rätt drygt om polaren har slut ström i telefonen och ringer från sin tjejs telefon eller nåt...

Det vore ju bättre med en block-lista.

Enda gången en "tillåt" lista kan vara bra att ha är ju på helgnätterna då lägger man bara in anhöriga i tillåt-listan, så slipper man alla fyllemongon som tror att det är kul att bli uppringd mitt i natten.

Men bäst vore ju om alla telefoner försågs med alkolås från fabrik!

Vad har du för telefon? Jag har en app till min Nokia N95 som kan spärra samtal från vissa nummer. Har dock inte testat den än. Blacklist tror jag den heter. Kolla om du har nått sånt du kan tanka ner. :tummenupp

OT Hur fungerar din 95a är det 95-1 eller den senare ?

Jag har ett jävla strul med högtalaren hela tiden trots reparationer. :(

Edit: @TS Dateá inte psykocheyer!

Men bäst vore ju om alla telefoner försågs med alkolås från fabrik!
Japp. Och det alkolåset ska gälla både för sms och utgående telefonsamtal (utom till 112, 11414, något taxibolag och securitas dörrupplåsningstjänst kanske). Jag har alltid en förmåga att smsa till halva telefonboken när jag är riktigt apfull. :brinnerup

Det är skönt med iPhone, bara att lägga in iBlacklist och blocka idioterna. Slipper man sms och samtal. Yeeeha. *party on*

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti