Spännande kval idag på Knutstorp

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
det blev inga 4:or i toppen som jag trodde men gissningen på att 1.10 skulle räcka var en ännu större miss.
Siste man till start imorgon kvalade in på 1.08,974. Top 6 kör på 5:or o Lind är siste man på en 6:a som ger honom 14:e plats på griden. :kocko

Själv lyckades jag klämma till med 1.07.8 men det är inte något att hänga i hjulgranen i detta fältet för det ger bara 25:e startposition. :huvet

Dagens överaskning blir Zilversmetaren som skrämmer livet ur Kwacken och lägger sig efter Lind på 15:e position.

aja, mer om mitt kval och lite bilder finner ni här:

http://grandmaster.loopback.nu/visamed.asp?id=loga000131&pg=1

edit: enkelspårig, ja ovan gäller R1000 :fatta!

Last edited:
Robert Gull 5:a i 125R samt 1:a i 125jr är imponerande! Alla kvalresultat finns på www.roadracing.se , 250sp finns också om man byter ut namn på lämpligt ställe. Snabbast av alla klasser är Sonni Harms i 250R.

Torkel skrev:
Robert Gull 5:a i 125R samt 1:a i 125jr är imponerande! Alla kvalresultat finns på www.roadracing.se , 250sp finns också om man byter ut namn på lämpligt ställe. Snabbast av alla klasser är Sonni Harms i 250R.

Vad håller folk på med egentligen? Tre man under 1.04 i 125 R och Håkan Olssons 1.03.2 är sinnessjukt fort.....

Chris Ash skrev:
Vad håller folk på med egentligen? Tre man under 1.04 i 125 R och Håkan Olssons 1.03.2 är sinnessjukt fort.....
Du fick tjejstryk :D

Jag hade inte ens kvalat in... igen :gnissla

Pappa Gull körde 1.08.91! 15:e plats i 125R är inte illa pinkat! :yoparty

Torkel skrev:
Pappa Gull körde 1.08.91! 15:e plats i 125R är inte illa pinkat! :yoparty
Makalöst bra kört av Anders, en återfalls räcer som visade att gubbar kan :Bugar

Vart har alla R600 förare tagit vägen? Brukar ju vara tillräckligt för 2 race, nu är det bara 25 som kvalat. :confused:

Palte skrev:
Vart har alla R600 förare tagit vägen? Brukar ju vara tillräckligt för 2 race, nu är det bara 25 som kvalat. :confused:
Jäkligt mysko, det brukar vara många fler i R-600, nu är det R-1000 som dominerar :va

Palte skrev:

R600 verkar iaf återuppstå till B-racet på Sviestad, 600-klassen är i skrivande stund enligt LMS-hemsidan nästan dubbla storleken mot övriga klasser.

Hur har det varit tidigare år på Knutstorp?

:confused:

Strandelin skrev:
R600 verkar iaf återuppstå till B-racet på Sviestad, 600-klassen är i skrivande stund enligt LMS-hemsidan nästan dubbla storleken mot övriga klasser.

Hur har det varit tidigare år på Knutstorp?

:confused:
Ganska proppfullt i R-600

*/ ?>
Back