sovplats?

Blue_F

Make It So
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja
Hallå alla göteborgare!

Nu är det så att jag Har börjat jobba i göteborg och har ingen stans att bo än... skall jobba i helgen fre-sön natt och undrar om det finns någon som har plats för en sovare ca: 07:00 - 13:00 lördag, söndag och måndag morgon?? har egen säng och madrass. Betalar givetvis hyra!

Snälla hjälp :Bugar

Blue_F skrev:
Hallå alla göteborgare!

Nu är det så att jag Har börjat jobba i göteborg och har ingen stans att bo än... skall jobba i helgen fre-sön natt och undrar om det finns någon som har plats för en sovare ca: 07:00 - 13:00 lördag, söndag och måndag morgon?? har egen säng och madrass. Betalar givetvis hyra!

Snälla hjälp :Bugar

Inga problem, är du inte kattallergiker så ska vi nog kunna fixa ett hörn..
PM:ar..

Skrutten skrev:
Inga problem, är du inte kattallergiker så ska vi nog kunna fixa ett hörn..
PM:ar..

oj oj.. det var snabba ryck! redan fixsat :banana
här ringer man runt till släck och kompisar och ingen har nått :4skrika ... och sen ett litet inlägg på sporthoj och det löser sig med en gång!!! :)

Blue_F skrev:
det tror jag inte, hon värka att så snäll så... men det får man väll ta isåfall :tungan

Ta med dig en pinne så kan du försvara dig om hon börjar bitas,eller ännu bättre ha en chokladkaka liggande brevid dig,skulle hon komma och börja tugga kasta då iväg den samtidigt som skriker -SCHOKOLAD!! Så kommer hon att springa efter den istället. :hihi

Blue_F skrev:
oj oj.. det var snabba ryck! redan fixsat :banana
här ringer man runt till släck och kompisar och ingen har nått :4skrika ... och sen ett litet inlägg på sporthoj och det löser sig med en gång!!! :)
Sh rockar!

Långa farbron skrev:
Ta med dig en pinne så kan du försvara dig om hon börjar bitas,eller ännu bättre ha en chokladkaka liggande brevid dig,skulle hon komma och börja tugga kasta då iväg den samtidigt som skriker -SCHOKOLAD!! Så kommer hon att springa efter den istället. :hihi

Nja.. är ju ingen sån chokladtoka då'rå... saltlaktrits däremot.. :tummenupp

Fiffan vilken lyx Blue_F, att det skulle var en tjej som erbjöd dig sovplats först trodde du inte va?

Istället för schhååkkolad eller saaaltlakritkts hade jag föreslagit att du tar med en kofot och en rejält tränad arm så du kommer in och ut genom den bombsäkra ytterdörren :hihi

Sov gott!

Mark skrev:
Fiffan vilken lyx Blue_F, att det skulle var en tjej som erbjöd dig sovplats först trodde du inte va?

Istället för schhååkkolad eller saaaltlakritkts hade jag föreslagit att du tar med en kofot och en rejält tränad arm så du kommer in och ut genom den bombsäkra ytterdörren :hihi

Sov gott!

Finns ju faktiskt en ytterdörr till som fungerar alldeles utmärkt..
Men den är bara för fint folk. :tungan

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...