Sovmorgon med Sydskanesemse

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
För dom som tänkte gå upp tidigt på måndagmorgonen för att boka sig till söndagens körning på SRW kan det vara bra att veta att bokning för just denna körning öppnar först tisdag kl 06:00.

http://www.sydskanesemse.nu/0102.htm

efter det ska enligt uppgift bokningarna öppna på måndagar igen...

Last edited:
pjohan skrev:
2260676 För dom som tänkte gå upp tidigt på måndagmorgonen för att boka sig till söndagens körning på SRW kan det vara bra att veta att bokning för just denna körning öppnar först tisdag kl 06:00.

http://www.sydskanesemse.nu/0102.htm

efter det ska enligt uppgift bokningarna öppna på måndagar igen...

Vågar man chansa, jag kommer ställa klockan på måndag och tisdag. Tradet om det inte stämmer... ;-)

PGH skrev:
2260698 Vågar man chansa, jag kommer ställa klockan på måndag och tisdag. Tradet om det inte stämmer... ;-)
Jag mailade och frågade:

Hallo Johan!

Det skall vara på måndagen i fortsättningen.

Dock behåller vi kvar tisdagen denna gången då det är vad alla redan har sett. Den som har lagt in körningarna har helt enkelt lagt in fel datum.

Du kan alltså sova i lugn och ro på måndagen denna gången.

Med vänlig hälsning

så jag kommer inte att vaka på måndagmorgonen.

:confused:

Aningen tvetydiga uppgifter, tisdag på ena stället o måndag på andra.....synd jag inte läste ditt inlägg igår.......

Måndag :

"2006-06-06,
Bokningen ändras
Efter körningen den 18 juni kommer bokningen öppna 6 dagar före aktuellt arrangemang på Srw. Alltså måndagen innan körning. För icke medlemmar öppnar den 2 dagar senare, dvs på onsdagen."

Tisdag:

"Bokningssystemet öppnar 2006-06-27 (tisdag) klockan 06.00 för platser till Sturup Raceway, 2006-07-02."

:tungan

Gahh.. nu måste jag stiga upp jättetidigt en dag till... men det kanske hjälper mig att vrida rätt på dygnsrytmen lite..

Gul grupp full efter fem minuter, trodde det var röd som brukade fyllas snabbast...

Edit: (Tur att man var uppe prick och fick sin plats ändå :banana )

Last edited:
pjohan skrev:
2264254 Gul grupp full efter fem minuter, trodde det var röd som brukade fyllas snabbast...
Ja man kan gå å gräva ner sig under täcket igen :argpådato
Under tiden som jag loggade in så försvann väl dom sista :mad:

pjohan skrev:
2264254 Gul grupp full efter fem minuter, trodde det var röd som brukade fyllas snabbast...

Ja man blev lite paff där faktiskt :va
Men det vart väll tur att man tuffar runt i röd nu då :tuttar :banana

pjohan skrev:

Edit: (Tur att man var uppe prick och fick sin plats ändå :banana )

Jepp, det var ju grymt vad deom gick åt fort. Men dem som fick plats i gul grupp kommer bli omkörda om mig iaf :banana

Det kommer att regna nåt så ini helvete på söndag. Nåt så jävulskt så man fattar det inte.

Men än är det få som vet om det. Den som lägger ut sin plats i vit grupp först på marknadsplatsen är den som har störst chans att rädda sina pengar.

Mvh H. Jälpsam

El Garto skrev:
2264413 Mig kommer du inte om, jag har ett nytt hemligt vapen :D

Har du monterat extra breda stödhjul :hihi Kolla in vädret, ser ut att bli najs också. Fan vad jag längtar :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park