Sova: En omöjlighet eftersom "någon" kittlar mig under fötterna

Läste topicen och skratta som fan!
Anledningen är för att jag kittlar jämt min hund under tassarna när han sover och jag inte kan sova.
Och iblan blir nog han irreterad för han drar som en avlöning in till nått annat rum och sover och när jag vaknar på morgonen så ligger han brevid mej iaf :)

Hmmm, har för mig att om man har diabetes så ska det stickas eller kittla i fötterna... Kanske ngt att kolla upp.

Hua, det låter inget vidare.

hehe, alltid när man läser sånt så finns det ju saker som stämmer in :)

Läste topicen och skratta som fan!
Anledningen är för att jag kittlar jämt min hund under tassarna när han sover och jag inte kan sova.
Och iblan blir nog han irreterad för han drar som en avlöning in till nått annat rum och sover och när jag vaknar på morgonen så ligger han brevid mej iaf :)

Haha, hunden här hemma avskyr också när man pillar mellan trampdynorna. Men det är kul att retas :D

Last edited:
B-vitaminbrist ger kittlingar/stickningar i händer och fötter.

Hmmm, har för mig att om man har diabetes så ska det stickas eller kittla i fötterna... Kanske ngt att kolla upp.

Njae, om du är diabetiker och har misskött kroppen såpass att du har fått följdsjukdomar så kan ju kärl/nerv-systemet i benen/fötterna ta skada, men bara diabetes som behandlas och upptäcks i tid ska inte orsaka detta.

/Diabetiker

Uppdatering

Nu har symptomen försvunnit..

Käkar fortfarande samma mediciner och vitaminer men har minskat ner på kaffe och ökat mängden vatten jag dricker. Skönt att få sova igen!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT