Sossereklam?

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Här i Linkeboda har såssarna satt upp valafficher. Är det bara här eller har ni observerat det i andra städer också? Vad jag vet är det inga val på gång den närmaste tiden eller har jag missat något? :mad:

Vi är ju halvvägs till valet, det skall börjas i tid :D

Folk kanske skulle vara mer aktiva och intresserade för politik om partierna höll på hela tiden, istället för att folk engagerar sig en vecka var fjärde år.

sosse.jpg

Jag passar på att göra lite sossereklam. :brynad

juholt.jpg

Last edited:
Insåg just att jag inte har en aning om vad deras partiledare heter ens.. Skönt.

Insåg just att jag inte har en aning om vad deras partiledare heter ens.. Skönt.

Det är nog S:s största chans att vinna valet, ingen vet vem partiledare egentligen är, eller vilken politik han vill föra..

Haha nej det lär jag inte göra, men eftersom hela grejen med minoritetsregeringar är ett hån mot ordet demokrati så är det skönt att det inte upptar för stor del av mitt medvetande.
Ja, så man inte kan rösta fel av misstag. Ööööh. Eller nåt.

Haha nej det lär jag inte göra, men eftersom hela grejen med minoritetsregeringar är ett hån mot ordet demokrati så är det skönt att det inte upptar för stor del av mitt medvetande.

Fint ord demokrati.

Valbar diktatur ar dock ett mer passande namn for varat politiska system.

Inte ens det eftersom det är fritt fram för partiena att samarbeta hur dem vill, så dem köper röster av varandra och små partier för folk utan verklighets anknytning får löjligt stort gehör (så länge dem inte tar upp en frågeproblem som bevisligen upplevs som ett så stort problem att partiet får 5% för då stoppar man huvudet i sanden istället för att ta en debatt och avliva myterna en gång för alla)
Fint ord demokrati.

Valbar diktatur ar dock ett mer passande namn for varat politiska system.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park