Enligt killen som jag köpte min 625 SXC så tvär -dör den när soppan tar slut och låser bakhjulet, låter ju lite scary om man ligger och kör på motorväg nån som har erfarenhet av detta ? på min andra hoj så hostar den till ett par gånger så man hinner sätta på reserven i farten



