Helu, vänder mig till meck-eliten!
SuperDuke -06 har tydligen en liten "barnsjukdom". Pumpen i tanken är "skålad" där soppan sugs in, och "skålen" är original vänd framåt.
Det innebär att även med knappt halvtank (vilket den suger i sig rätt snabbt) så hamnar all sås längst fram/upp i tanken vid längre bromsning. Resultatet är att man efter släppt broms får "soppatorsk" i 1,5-3 sekunder. En upplevelse som inte är alltför härlig med fullt nedlägg och en förväntad gasrespons i ex. Trösen!
Till frågan: Hur svårt är det, och vad krävs för att snurra pumpen så att åtminstone lite soppa ligger kvar i skålen så att den inte dör vid broms?
SuperDuke -06 har tydligen en liten "barnsjukdom". Pumpen i tanken är "skålad" där soppan sugs in, och "skålen" är original vänd framåt.
Det innebär att även med knappt halvtank (vilket den suger i sig rätt snabbt) så hamnar all sås längst fram/upp i tanken vid längre bromsning. Resultatet är att man efter släppt broms får "soppatorsk" i 1,5-3 sekunder. En upplevelse som inte är alltför härlig med fullt nedlägg och en förväntad gasrespons i ex. Trösen!
Till frågan: Hur svårt är det, och vad krävs för att snurra pumpen så att åtminstone lite soppa ligger kvar i skålen så att den inte dör vid broms?