Soppa pump gsxr 600 -01

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
Hej min soppa pump verkar ha dött. jag mätte på kontaktstycket till den och den har spänning. men den är helt tyst och pumpar ingen soppa, har funkat kalas ända tills en vurp. kan man göra något med dom eller äre bara leta rätt på en beggad? relät som styr dom, hur funkar det?:va

Har provat lite mera nu.. testade med en polares soppa pump den är också sten död. bytte även relä med han som sitter vid säkringarna ingen skillnad. 4trådar fram till soppa pump har 12v på dom. ska den få någon högre pump spänning eller något??? fattar inget längre, börjar få slut på ider. någon som har något tips??

Du har en tillt over switch som bryter vid en marksyning, sitter en kula inne i skulle ju kunna vara den som hängt sig.

ja tänkt på det men den ska vara förbikopplad, men börjar tro att det är den endå. eftersom det är en stunthoj så har den gått i backen x antalgånger och aldrig varit något problem då... men måste fan kolla ändå!

kollat mera idag igen! inget fel på tippsensorn! fattar inte vad som är felet. känner på reläet som går till soppa pumpen klickar fint! men vad äre som ger soppa pumpen "start signal"?

jag har haft samma problem med min stackare efter nån hade försökt sno den och vält den osv.. De var typ stödkontakten som hade ballat ur. en ny sån behövde ja och då blev allt fest igen!

okej... min stödkontakt är bortplockad eftersom det är en stunthoj.. ja man får ta och undersöka det ändå se hur bygeln ser ut där då :D

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN