SUZUKI1100R UME
Bmwnr1
Har en trimmad 1100r som går orent typ 3 cylindrar när det är 5-6l kvar i tanken direkt jag tankar så går den bra igen i 15mil ,kan det va nått med bensinkranen kanske?
nån som vet?
nån som vet?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nån som vet?prova med att öppna tanklocket... kan vara avluftningen som e tokig så att du får vacum i tanken..... hände faktiskt på min SB6:aSUZUKI1100R UME skrev:Har en trimmad 1100r som går orent typ 3 cylindrar när det är 5-6l kvar i tanken direkt jag tankar så går den bra igen i 15mil ,kan det va nått med bensinkranen kanske?nån som vet?
Har du tagit bort filtren? Blev det bättre? Har nämligen samma problem på min gixxer 91:a.SUZUKI1100R UME skrev:jo jag har 1soppa filter till varje par förgasare ,mellan vacum kranen och förgasarna tar bort dom snabbt! tack tack allihopa
SUZUKI1100R UME skrev:Tog Bort Filterna Och Det Funka NÄstan Perfekt Det ÅterstÅende Problemet Att Den Inte GÅr Som En Klocka Kan Ju Va Att Vacum Kranen Inte Pallar!!! Cykeln GÅr Ju 305km/h FÅr VÄll RÄcka FÖr En Stund Tack Alla FÖr HjÄlpen Ska Även Prova RengÖra Filtret I Kranen Men Nu Kan Jag Jallafall KÖra Soppa Torsk Och Det Har Jag Även Provat Den Drar Ju 1,4l Milen SÅ Det Är Ju LÄtt HÄnt![]()

|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!